واکنش اسراییل به نخستین جلسه دیوان بین‌المللی دادگستری

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی واکنش تندی به نخستین جلسه دیوان بین‌المللی دادگستری در مورد نسل‌کشی و جنایات ضدبشری این رژیم علیه مردم غزه نشان داده‌اند.

به گزارش جهان مانا ، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد «اخلاق‌مدارتر» از ارتش «اسرائیل» در جهان وجود ندارد و هیچ جنگی «عادلانه‌تر و اخلاقی‌تر» از جنگ کنونی در غزه نیست!

همزمان نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت «فریاد نفاق و دورویی آفریقای جنوبی گوش آسمان را کر کرد».

بنیامین نتانیاهو مدعی شد: «در حالی که ما با تروریسم و دروغگویی می‌جنگیم، امروز جهان را کاملاً وارونه دیدیم».

نتانیاهو همچنین ادعا کرد در حالی که «اسرائیل» با نابودی یک ملت مبارزه می‌کند، خود به نابودی یک ملت دیگر متهم می‌شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم ادعا کرده آنچه در دیوان بین‌المللی دادگستری اتفاق افتاد، تحریف عدالت بود و همه کسانی را که به حقوق بشر ایمان دارند، شرمنده کرد!

صهیونیست‌ها در حالی دم از اخلاق و عدالت و حقوق بشر می‌زنند که ۹۷ روز است مردم غیرنظامی را در غزه بمباران می‌کنند، بیش از ۲۳ هزار نفر از جمله بیش از ۱۰ هزار کودک و ۷ هزار زن به خاک و خون کشیده شده و بیش از ۸ هزار نفر هم مفقود شده‌اند.

 اشغالگران ده‌ها هزار خانه را تخریب و نزدیک به دو میلیون نفر را آواره و بی‌سرپناه کردند و نوار غزه را از هر جهت محاصره کرده و هر روز جنایت تازه‌ای را در حق مردم آن مرتکب می‌شوند.

صهیونیست‌ها حتی به اماکن عبادی، بیمارستان‌ها، مدارس و مراکز وابسته به سازمان ملل نیز رحم نکرده و همه جا را به نابودی کشاندند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار