آمریکا و انگلیس در دریای سرخ به خاک مذلت کشانده شده‌اند

رئیس مجمع علمای لبنان ضمن بیان این که انقلاب اسلامی مساله فلسطین را زنده کرد، اظهار داشت: هزینه کردند تا مقاومت لبنان را نابود کنند اما مقاومت لبنان محترم شمرده می شود، امروز در یمن هم؛ آمریکا و انگلیس را به خاک مذلت در دریای سرخ کشانده‌اند.

به گزارش جهان مانا ، شیخ غازی هنینه رئیس مجمع علمای لبنان در همایش بین المللی انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین المللی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ابداع‌کننده و تربیت‌کننده سیاستمداران بزرگ و صنعتگران بزرگی است، امام (ره) با فتوای خود علما را یکپارچه کرده تا در برابر استکبار و تروریست تکفیری ید واحد باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سال 1979 در آستانه نابودی برنامه فلسطین اتفاق افتاد اما این انقلاب بود که آن را زنده کرد در حالی که آنها معتقد بودند 99 درصد سرزمین فلسطین را به صهیونیست ها دادند.

شیخ غازی هنینه افزود: ما آمریکا و صهیونیست را به چالش کشیدیم؛ حزب‌الله، گردان‌های القسام، القدس و... یکدست در برابر دشمن فعالیت می‌کنند. امروز شیعه و سنی دست به دست هم داده و توانستیم با صهیونیسم جهانی بجنگیم.

رئیس مجمع علمای لبنان افزود: خودشان می‌گفتند 500 میلیون دلار هزینه کردند تا مقاومت لبنان را نابود کنند، اما امروز مقاومت لبنان محترم شمرده می‌شود، در یمن هم؛ آمریکا و انگلیس را به خاک مذلت در دریای سرخ کشانده‌اند.

وی افزود: حماس و گردان‌های مقاومت چه قدرتی دارند، این گروه ها دستاورد شهید سلیمانی آموزش دهنده ایحاد تونل‌ها و حمل سلاح‌ها در تونل‌های زیرزمینی هستند، از اینجا حمایت خود را از رهبری اعلام می‌کنیم چون ما را به پیروزی می‌رساند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه