تعداد شهدای غزه به 32 هزار و 782 نفر رسید

شمار شهدای حملات رژیم اسرائیل به غزه به 32 هزار و 782 نفر و شمار مجروحان نیز به 75 هزار و 298 نفر افزایش یافته است.

به گزارش جهان مانا به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه آخرین آمار شهدای حملات 177 روزه ارتش رژیم اسرائیل به این منطقه  را 32 هزار و 782 شهید اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات ارتش رژیم اسرائیل به این منطقه محاصره شده طی 24 ساعت گذشته 77 فلسطینی شهید و 108 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

براساس این بیانیه، شمار شهدای حملات رژیم اسرائیل به غزه به 32 هزار و 782 نفر و شمار مجروحان نیز به 75 هزار و 298 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه تصریح شد که نیروهای اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 8 قتل‌عام انجام دادند.

در همین حال، رژیم صهیونیستی خبرنگاران را در محوطه بیمارستان الاقصی در دیر البلح در مرکز غزه هدف قرار داد.

دفتر اطلاع رسانه ای دولت غزه می‌گوید رژیم صهیونیستی با بمباران چادرهای خبرنگاران و آوارگان داخل بیمارستان شهدای الاقصی، مرتکب قتل عام جدیدی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی چادر خبرنگاران را در محوطه بیمارستان الاقصی در دیرالبلح هدف قرار داد و بر اساس گزارش‌های اولیه، ۲ فلسطینی شهید و تعدادی از خبرنگاران زخمی و به داخل بیمارستان منتقل شدند.

این دفتر از تمامی سازمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی مرتبط با امور بهداشتی و پزشکی خواست تا این جنایت وحشتناک را محکوم کنند.

در بیانیه منتشر شده در تلگرام آمده است: ما، دولت آمریکا، اشغالگران و جامعه بین‌الملل را به دلیل حمایت نظامی و سیاسی از اشغالگری مسئول کامل این جنایت می‌دانیم.

این بخش جدیدی از حملات مداوم اسرائیل به خبرنگاران است.

خبرنگاران در طول این درگیری به طور هدفمند هدف قرار گرفته اند. از ماه اکتبر تاکنون بیش از 137 روزنامه نگار فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار