انتشار جزئیاتی جدید از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران/ تخریب کامل ساختمان کنسولگری

یک شاهد عینی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران می گوید: جز معدود دفعاتی در تاریخ است که سفارتخانه‌ها و مراکز دیپلماتیک اینگونه هدف قرار می‌گیرند.

به گزارش جهان مانا، اسرائیل در جدیدترین جنایت خود با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و ۶ نفر دیگر از مستشاران نظامی ایران در سوریه را به شهادت رساند.

 

به گزارش تسنیم، در جریان این تجاوز، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و به بخش هایی از ساختمان سفارت کشورمان نیز خساراتی وارد شد.

حسین اکبری سفیر ایران در سوریه در این باره گفت: اسرائیل با عدول از کلیه قوانین بین المللی در امتداد جنایات شش ماه اخیر خود در غزه، لبنان و سوریه اقدام به حمله به کنسولگری ایران در دمشق کرده است. رژیم صهونیستی و حامیان آن به خوبی می‌دانند که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

همچنین یک شاهد عینی حادثه اینگونه اظهار کرد: جز معدود دفعاتی در تاریخ است که سفارتخانه‌ها و مراکز دیپلماتیک اینگونه هدف قرار می‌گیرند.

ناظران منطقه‌ای معتقدند حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق با هدف اخلال در روند مناسبات ایران و سوریه صورت پذیرفته است.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار