فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای گفت: اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد.

به گزارش جهان مانا، حق طلب، فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای با بیام اینکه مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است، گفت: تهدید اسرائیل علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد.

وی تصریح کرد: هرچند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند؛ در عین حال ایران همواره و از همان  ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.

حق طلب گفت: با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید اسرائیل را داریم.

وی افزود: در صورتی که اسرائیل بخواهد اقدامی علیه مراکز هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه