رییسی: سایه جنگ از کشور کنار رفته/ موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها مطلع هستم!

رییس دولت سیزدهم گفت: عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد ولی دیدیم که با اقتدار، سایه جنگ از کشور کنار رفته است.

به گزارش جهان مانا، رییسی در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: من روزانه آمار می‌گیرم نه هفتگی، روزی نمی‌گذرد مگر اینکه از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم و این مبالغه نیست و حساسیت من بر این موضوع است.

اهم اظهارات وی را در ادامه میخوانید:

  • عملیات وعده صادق احساس غرور ملی بود و از نقاط عطف اجماع‌ساز میان همه مردم و صاحبان اندیشه و تفکر با هر سلیقه‌ای بود و همه این کار را ستودند.
  •  رژیم صهیونیستی در این درماندگی خود به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و رهبری انقلاب بر تنبیه این رژیم پس از این واقعه تاکید کرد و در نهایت جلوه‌ای از همکاری میدان، دیپلماسی و رسانه در عملیات وعده صادق دیده شد و نشان داد ایران قوی است که می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند؛ باید با قدرت پیش رفت.
  • برداشت من این است که «وعده صادق» نقطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این نقطه اقتدار آثار خود را در زمینه‌های دیگر از جمله اقتصاد کشور نشان می‌دهد.
  • رئیسی همچنین با اشاره به اینکه ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال نیاز کشور و تاکید قانون است، یادآور شد: اگر در سال‌های گذشته شاهد تولید مسکن با توجه به نیاز مردم بودیم امروز با این مشکلات مواجه نبودیم، اقدامات در زمان خود انجام نشده است و کمبود در کشور احساس می‌شود. امروز شاهد تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم. مسکن روستایی فعال است و اکنون بیش از ۲۶۰ هزار مسکن در این بخش تحویل دادیم. ۱۰۰ هزار مسکن تحویل مددجویان شده است. تولید مسکن در کشور فعال است، اما حتماً به صورت آپارتمان نیست به شکل ویلایی هم هست.
  • تورم به کانال ۳۰ درصد رفته است و روز به روز کاهشی می‌شود که تأثیر خود را بر قیمت‌ها خواهد گذاشت.

 

 

 


 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار