سوال آذری جهرمی از بابک زنجانی: این هزینه گزاف را برای برندسازی چه بیزنس «پرسودی» انجام میدهند؟
محمدجواد آذری جهرمی سوالی را از بابک زنجانی پرسید.

به گزارش جهان مانا، وزیر سابق ارتباطات با انتشار اظهارات بابک زنجانی در کانال تلگرامی شخصی خود نوشت:
آقای زنجانی پذیرفتهاند که تاکسیهای برقی سوددهی اقتصادی ندارند، اما علل چنین سرمایه گذاری را در ۵ بند اعلام کردهاند.
به جز بند ۱ که علت قابل قبولی است، مابقی از دید یک سرمایه دار باسابقه موجه نیست.
پاسخ سوالی که پرسیده بودم هم همین بود که ایشان با صداقت پاسخ دادند. تاکسیهای برقی ایشان توجیه اقتصادی ندارند اما کارکرد «برندسازی» دارند.
حالا اگر با برچسبهایی مثل سنتی و سطحی نگر و نگاه محدود و ... پاسخ نمیدهند، اگر صلاح دیدند بفرمایند این هزینه گزاف را برای برندسازی چه بیزنس «پرسودی» انجام میدهند؟