تاکنون از کدام بازیگران مشهور سرقت شده است؟

سرقت و دزدی تجربه ای است که برای هر فردی رخ میدهد اما اگر مالباخته فردی مشهور باشد، خبر آن سرقت، رسانه ای شده و مردم از آن مطلع می شوند.

به گزارش جهان مانا، در این مطلب فهرستی از بازیگران مشهوری را که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته اند، میخوانید:

حدود بیست سال پیش خودروی بنز فیروز کریمی مربی فوتبال مورد هجوم سارقان قرار گرفت که مدتی بعد سارقان توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سال ۱۳۸۵ ساعد هدایتی، بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی مورد هجوم سارقان واقع می‌شود. سارقان از خودروی این بازیگر حدود ۴ میلیون تومان وجه نقد دزدیدند.

اواخر خردادماه ۱۳۸۶ لپ‌تاپ و دوربین هدیه تهرانی بازیگر سوپراستار از داخل خودرویش که در پارکینگ یک بیمارستان پارک شده بود، دستبرد زده شد.

سال ۱۳۸۷ عادل فردوسی‌پور، مجری سرشناس کشور با پرونده سرقت از خانه روبه‌رو شد. او و خانواده‌اش پس از بازگشت از یک مسافرت متوجه تغییراتی در داخل خانه می‌شوند و این موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهند که در نهایت سرقت از منزل فردوسی‌پور تایید می‌شود.

سال ۱۳۸۹ ایمان مبعلی فوتبالیست بعد از بازگشت از استادیوم آزادی توسط یک هوادارنما فریب می‌خورد و زمانی که او را سوار ماشین می‌کند تا به مقصد برساند با حمله مسلحانه او مواجه می‌شود.

سال ۱۳۹۵ پریناز ایزدیار از ربودن کیف دستی‌اش در خودرو خبر داد و گفت جوانی از شیشه تا کمر خود را داخل خودرو کرد و کیفم را قاپید و رفت.

اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ خانه زنده‌یاد علی معلم منتقد و سینماگر مورد سرقت قرار گرفت.

زمستان سال ۱۳۹۷ بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی از خانه‌اش، از دزدیده شدن اموالش خبر داد.

شهریور ماه ۱۳۹۸ موبایل اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون هدف سارقان ترمینال جنوب قرار گرفت. پس از با خبر شدن پلیس، سارقان سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند.

فروردین ماه ۱۳۹۹ به ویلا و رستوران احمدرضا عابدزاده در شمال دستبرد زده شد. لباس‌ها و دستکش او در جام جهانی ۱۹۹۸، تابلو‌های نفیس، تعدادی از هدایای مردم و یکسری وسایل گرانبهای او مورد سرقت واقع شد. پس از صحبت‌های عابدزاده، رییس کل دادگستری استان مازندران اعلام کرد که چهار نفر سارق در شهرستان کلاردشت دستگیر شدند و در خصوص سرقت از رستوران او، سارق در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شد.

مهرماه ۱۳۹۹ نیروانا قاسم‌خانی، دختر مهراب قاسم‌خانی داخل خودرویش مورد حمله یک سارق با تهدید سلاح سرد قرار گرفت.

آبان ۱۴۰۰ زمانی که علی دایی و دخترش از دفتر کار خود در زعفرانیه خارج شدند یک گردنبند قاپ باسابقه گردنبند طلای این فوتبالیست معروف را در کسری از ثانیه ربود. علی دایی پیش از این نیز سرقت از خانه و موبایل را تجربه داشت.

بهمن‌ماه ۱۴۰۰ زمانی که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به خانه برگشت متوجه دستبرد به گاوصندوق خانه‌شان شد که در آن وسایلی گران‌قیمت وجود داشت. سارقان که دو نفر بودند پس از تخریب در ورودی وارد خانه شدند و پس از جست‌وجو گاوصندوق را پیدا و با مهارت کامل در آن را باز کرده و دست به سرقت زدند.

خرداد ماه ۱۴۰۰ آزیتا ترکاشوند از سرقت خانه‌اش در فضای مجازی خبر داد.

خردادماه ۱۴۰۰ به فاصله چند روز بعد از سرقت خانه آزیتا ترکاشوند، مریم امیرجلالی از سرقت خانه‌اش خبر داد. او ویدیویی در فضای مجازی از خانه‌اش منتشر کرد که نشان می‌داد خانه‌اش مورد دستبرد قرار گرفته است.

اواخر شهریور ماه ۱۴۰۲ لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون در جریان سرقت از کیف دستی‌اش دچار مصدومیت و موضوع مصدومیت او باعث شد این بازیگر در دستش چندین پلاتین کار شود.

 

 

 

منبع: اعتماد
دیدگاه