وضعیت وخیم بیتا فرهی در بیمارستان

بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری است و دوستانش به دلیل وخامت حالش از مردم خواسته‌اند که برای او دعا کنند.

به گزارش جهان مانا ، بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری است و دوستانش از مردم خواسته‌اند که برای او دعا کنند؛ اولین عکس‌ها از فیلم جدید کارگردان «لباس شخصی» منتشر شد که منوچهر والی‌نژاد تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده‌ دارد و گفته‌ می‌شود احتمالاً برای رقابت پا به جشنواره فیلم فجر خواهد گذاشت. 

همچنین در ادامه این بسته خبری جزئیاتی از فیلم کوتاه «1_»، یک بازیگر ایرانی که نامزد دریافت جایزه از جشنواره آمریکایی شده و همچنین دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، آمده که بدین قرار است:

برای سلامتی بیتا فرهی دعا کنید

بیتا فرهی به دلیل عفونت ریه در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. این خبر را یاسمین خلیلی‌فرد، یکی از دوستان این بازیگر اعلام کرده خانم فرهی به دلیل عفونت ریه و نیز ابتلا به آنفولانزا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و متأسفانه شرایط ایشان هنوز پایدار نشده تا به بخش عمومی منتقل شوند.

البته پزشک او خیلی امیدوار است حال و احوالِ این بازیگر رو به بهبودی برود؛ دوستانش از مردم خواسته‌اند برای سلامتی او دعا کنند.

هم‌اکنون سریال «سرزمین کهن» با نام جدید «سرزمین مادری» با بازی بیتا فرهی در حال پخش است.

«هامون»، «برادرم خسرو»، «دوران عاشقی»، «در انتظار معجزه»، «خاک آشنا»، «خون بازی»، «خانه ای روی آب»، «اعتراض»، «کیمیا»، «بانو»، «لامینور» و.. از جمله فیلم‌های سینمایی است که بیتا فرهی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه