واکنش قوه قضاییه به ویدیوی جنجالی یکتا ناصر: شکایتی در کلانتری ثبت شده و پرونده در حال پیگیری است

روز گذشته چند ساعت مانده به سال تحویل یکتا ناصر ویدیویی جنجالی از خودش منتشر کرد و اعلام کرد که ده سال کتک خورده و دو سال است که طلاق گرفته و حالا منوچهر هادی پدر دخترش، او را ربوده است.

به گزارش جهان مانا، خبرگزاری قوه‌قضاییه در واکنش به این ادعا نوشت: « شب گذشته یک بازیگر خانم با انتشار ویدیویی از خود، مدعی شد برای دیدن فرزندش به محل ملاقات مراجعه کرده اما موفق به دیدن دخترش نشده است و به وی اعلام شده برای ثبت شکایت باید بعد از تعطیلات نوروز مراجعه کند.

آن‌طور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت‌گرفته روز سه‌شنبه یکتا ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق وی دخترشان را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.

یکتا ناصر با حضور در کلانتری۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت کرده است. در حال حاضر موضوع عنوان‌شده فقدان یا آدم‌ربایی نیست و آن‌طور که یکتا ناصر اعلام کرده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است.

خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.»

یکتا ناصر + منوچهر هادی

واکنش همسر سابق منوچهر هادی: بچه چهارم فروردین پیش مادرشه!

پیرو همین ماجرا منوچهر هادی پستی را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد و نوشت: «یکتا مادر بچه منه و من با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو از دستان خود مادر تحویل گرفتم با تبریک سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا اخر تعطیلات هم بچه پیش مادرشه اگر قرار من آنچه شما میگید باشم و یکطرفه قضاوت شم اشکال نداره .

کامنت من با شجاعت بازه خیلی چیزها هست که نمیشه بخاطر دخترم بخاطر آبروی مادر دخترم.

ما رو قضاوت کنید هر چی دوست دارید بنویسید و من هیچ گله ای ندارم. کل اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه چون من از پنجم سر کارم و مادرش خونه اس همین بخدا، چیز دیگری نیست اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالمم.»

در بخشی دیگر از نوشته منوچهر هادی آمده است: 

« امیدوارم حال مادر بچه خوب باشه و نگران نباشه هم تلفن هست هم ویدئو کال هست . اصلن شرایط بغرنجی وجود نداره . بهترین و شادترین لحظات زندگیشو سوفیا داره میگذرونه و چهارم فروردین پیش مادرشه.

به شرف و احترام همه مادران از سمت من کل اتفاق همینه بازم عرض میکنم به احترام سوفیا و آبروی مادرش چیزهایی هست که من سکوت میکنم . البته که مادر سوفیا نجیب و خانوم هستن و در تمام مدت زندگیمون متعهد و وفادار بودند مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اصلن صلاح نیست اینجا گفته بشه. یا علی.»

 

دیدگاه