شوخی کاربران فضای مجازی با با عکس زندان ترامپ + تصاویر

واکنش ها به عکس بازداشت ترامپ در حالی ادامه دارد که کاربران فضای مجازی با کنایه و درست کردن میم هایی به این موضوع واکنش نشان دادند اما کارزار انتخاباتی او موفق به جمع آوری هفت میلیون دلار تا کنون شده است!

چهار روز پیش بود که یک اتفاق بی سابقه در ایالات متحده به سرعت به بمب خبری تبدیل شد و آن هم حضور ترامپ در بازداشتگاه و انتشار یک عکس جنجالی از او بود. رئیس جمهوری سابق آمریکا، شامگاه پنجشنبه دوم شهریور برای رسیدگی به اتهام تلاش برای «تغییر نتیجه انتخابات آمریکا در سال ۲۰۲۰»، خود را به مقام‌های محلی در زندان «فولتون»، واقع در «آتلانتا»، ایالت جورجیا تسلیم کرد.

 

رییس جمهوری سابق آمریکا پس از طی مراحل اداری از جمله گرفتن عکس در زندان و ۲۰ دقیقه بازداشت، با وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری آزاد شد. او نخستین رئیس جمهوری ایالات متحده است که پرونده کیفری علیه او تشکیل شده و مجبور می‌شود خود را به زندان معرفی کند.

رییس جمهوری پیشین آمریکا پس از حضور در زندان در مقابل دوربین مسئولان زندان فولتون کانتی قرار گرفت و بنا به روال معمول همه محکومان از او عکس گرفته شد و این تصویر هم منتشر شد. ترامپ در این عکس بدون این که لبخندی بر لب داشته باشد با اخم به لنز دوربین عکاس نگاه می‌کند.

شوخی کاربران فضای مجازی با عکس زندان ترامپ

تنها چند دقیقه بعد از انتشار این تصویر، سایت رسمی دونالد ترامپ آن را در کنار بیانیه‌ای منتشر کرد که می‌گفت او بدون ارتکاب هیچ جرمی بازداشت شده است. این بیانیه که خواهان کمک به کارزار انتخاباتی ترامپ هم شده، گفته است: «اتفاقی که افتاد تمسخر عدالت بود.»

عکس‌های بازداشت، زندگی کاری سیاستمداران دیگر را نابود کرده است. در مورد ترامپ اما به یکی از نمادهای کارزار انتخاباتی‌اش تبدیل شده است. به ویژه آنکه علاوه بر ترامپ 18 متهم دیگر در پرونده توطئه برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 در ایالت جورجیا وجود دارند.

شوخی کاربران فضای مجازی با عکس زندان ترامپ

در عرض چند ساعت کارزار انتخاباتی رسمی او فروش تی‌شرت‌هایی را شروع کرد که این تصویر همراه با جمله «هیچ‌وقت تسلیم نشو» روی‌ آنها نقش بسته بود. لیوان و برچسب‌های این تصاویر هم برای خرید موجودند.

با انتشار این تصاویر ترامپ تهدید را به فرصت تبدیل کرد به طوری که این اتفاق کارزار انتخاباتی او موفق به جمع آوری هفت میلیون دلار شد!

با این حال رییس جمهور سابق آمریکا از بازداشتش ناراحت بود و پس از قرار وثیقه در جمع خبرنگاران گفت: امروز برای آمریکا روزی بسیار غم‌انگیز است که هرگز نباید تکرار شود، آنچه امروز شاهد آن هستیم دخالت در روند انتخابات و حقه بازی عدالت است.تعقیب کیفری، دخالت در انتخابات است. ما از هر جهت حق داریم انتخاباتی را که فکر می‌کنیم صادقانه نبوده، به چالش بکشیم.

نکته جالب دیگر این است که ترامپ پس از مدت ها به توئیتر با نام جدید ایکس بازگشته که یکی از عوامل موفقیت او در پیروزی در انتخابات ۲۰۱۶ بود.

انتشار عکس جنجالی ترامپ با میم ها و واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو بوده که در ادامه برخی از آنها را که در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شده می بینید:

در تصویر زیر عکس بازداشت ترامپ در کنار روسای جمهور دیگر بر دیوار کاخ سفید دیده می شود!

شوخی کاربران فضای مجازی با عکس زندان ترامپ

ترامپ همچنین با ریچارد نیکسون سی و هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده مقایسه شده که رسوایی واترگیت در آن برهه جنجال های زیادی را به همراه داشت.

شوخی کاربران فضای مجازی با عکس زندان ترامپ

ترامپ در جای دیگر در قلاب ماهیگیری دیده می شود.

رودی جولیانی وکیل سابق ترامپ نیز از دیگر افراد متهم است. سه سال پیش زمانی که او در کنفرانس خبری برای اثبات تقلب در انتخابات بود به محض تعریق در برابر خبرنگاران، رگه هایی از رنگ موی تیره روی صورت او شروع به ریختن کرد؛ موضوعی که در اینترنت پخش شد و موجی از تمسخر را در پی داشت.

شوخی کاربران فضای مجازی با عکس زندان ترامپ

شوی کارآموز ترامپ که سالها پیش قبل از رسیدن او به ریاست جمهوری پخش می شد نیز از گزند واکنش ها در امان نبود. برخی کاربران در این زمینه به طنز نوشتند: فصل جدید این شو به زودی آغاز می شود!

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار