حمید رسایی برای جنگ با اسراییل به غزه می‌رود؟

حمید رسایی نوشته: در این مقطع سرنوشت‌ساز برای کمک به رزمندگان مقاومت و پایان دادن به حیات نامبارک رژیم صهیونیستی، آماده اعزام به غزه هستم.

توئیت جدید حمید رسایی، نماینده سابق مجلس و عضو جبهه پایداری درباره عملیات حماس علیه اسرائیل خبرساز شد.

او در این متن آورده: از مسئولین کشورم درخواست و به آنها اعلام می‌کنم، در این مقطع سرنوشت‌ساز برای کمک به رزمندگان مقاومت و پایان دادن به حیات نامبارک رژیم صهیونیستی، آماده اعزام به غزه هستم.

توییت رسایی

انتشار این توئیت با واکنش‌های متفاوت کاربران در فضای مجازی روبرو شد: 

*«سیاوش خوشدل» خطاب به رسایی گفت: چه مهارتی دارید که برای این کار مناسب باشید؟

‌‎*«مهدی شاکری» هم نوشت: حمید آقا نگو جان من. تعارف اومد نیومد داره ها.

‌‎*«مریم احمدی» توئیت رسایی را مصداق حرف بدون عمل دانست: به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست. رسیدی زنگ بزن.

‌‎*«سامست» حضور رسایی در اپلیکیشن ایکس را زیر سوال برد: درخواست اعزام به غزه از طریق اپلیکیشن فیلتر شده آمریکایی!

*«سهیل» درخواست اعزام این روحانی را مجازی دانست: ‌‎اگر رفتنی بودی اعلام رسانه ای نمیکردی حمیدخان، به نظر من اینکار شما فقط یه کار مجازی و ایجاد هزینه بیجا و بی فایده است. اصفهانیها میگن ما نمیگیم میکنم میکنم، کار را انجام میدن بعد میگن کردم تمام.

*«آسد منصور» برای این روحانیِ خبرساز دعای خیر کرد: حمید جان برو خدا پشت و پناهت باشه، دعای ملت ایران هم بدرقه راه شماست.

‌‎*«احسان» از تهیه ملزومات لازم برای اعزام این روحانی به غزه نوشت: ما هرچی لازم باشه حاضریم تدارک ببینیم شما زودتر تشریف ببری غزه جهت جهاد و مبارزه با اسرائیل در خط مقدم نبرد.

‌‎*«احمد» هم با انتشار تصویری از یک سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما آورد: من با کمال میل حتی با وضعیت مالی افتضاح حاضرم پول بلیط شما رو تهیه کنم.

 

دیدگاه