افشای تصمیم مهم مسی درباره خانواده‌اش

شایعات بازگشت احتمالی لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن به بارسلونا با گذشت روزها بیشتر می‌شود.

 

پس از مشخص شدن این موضوع که باشگاه بارسلونا در حال برنامه‌ریزی مالی و ورزشی برای فصل آینده است تا بازگشت احتمالی مسی را به واقعیت بدل کند، حالا آدریان سانچس، روزنامه‌نگار متخصص اطلاعات درباره تیم بارسلونا، جزئیات دیگری را فاش کرده که می‌تواند تعیین‌کننده باشد. این روزنامه‌نگار در کانال یوتیوب خود «Mas que Pelotas» ادعا کرده است که خانواده مسی تصمیم گرفته‌اند فرزندان را در مدرسه قدیمی خود در بارسلونا ثبت‌نام کنند، همان مدرسه‌ای که قبل از رفتن به پاریس در آگوست ۲۰۲۱ در آن درس می‌خواندند.

آدریان سانچس گزارش می‌دهد: «چندی پیش گفتگوی بسیار مهمی داشتم و پس از بررسی منابع مختلف، می‌توانیم به شما بگوییم که خانواده مسی برای فرزندانشان در مدرسه‌ای که قبلا به آن می‌رفتند درخواست رزرو کرده‌اند. این خبر کاملا آینده ستاره آرژانتینی و باشگاه بارسلونا را مشخص می‌کند. همچنین متوجه شده‌ایم که مدرسه بچه‌ها در فرانسه تمدید نشده است. این خبر برای من به شدت انفجاری بود و ثابت می‌کند که مسی به کجا خواهد رفت.»

به نظر می‌رسد بازگشت لیونل مسی به باشگاهی که بیش از ۱۷ سال در آن درخشیده بود، نزدیک و نزدیکتر می‌شود. در تصمیم ستاره آلبی‌سلسته اراده همسرش، آنتونلا روکوزو، که مشتاق بازگشت به خانه خودش با سه فرزندش است، نیز می‌تواند اولویت داشته باشد.

آینده ستاره آرژانتینی برای همه همچنان به صورت راز باقی مانده است. بازیکن فعلی پاری‌سن‌ژرمن تا پایان ژوئن ۲۰۲۳ با این تیم فرانسوی قرارداد دارد و با اینکه کمی بیش از دو ماه دیگر به پایان قراردادش باقی مانده هنوز خبری از تمدید احتمالی نیست.

 

دیدگاه