با حضور در تمرین پاری سن ژرمن

خاطره‌بازی بکام در کنار مسی و امباپه + عکس

دیوید بکام به باشگاه سابق خود پاری سن ژرمن برگشت و با حضور در تمرین این تیم با ستاره‌های مشهور این تیم عکس یادگاری گرفت.

 دیوید بکام با حضور در شهر پاریس به مجموعه تمرینی باشگاه سابقش پاری سن ژرمن سر زد و از این فرصت برای دیدار با ستاره‌های بزرگ این تیم از جمله لیونل مسی، کیلیان امباپه و سرخیو راموس استفاده کرد.

در تصاویر منتشر شده از این دیدار بکام در حال دیدار با کیلیان امباپه مشاهده می‌شود و ستاره فرانسوی از حضور این اسطوره فوتبال انگلیس بسیار خوشحال بوده و برخورد گرمی با بکام دارد. مالک فعلی باشگاه اینتر میامی با سرخیو راموس هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید هم گرم گرفت.

دیوید بکام

اما عکس یادگاری بکام با لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی، بیش از سایر تصاویر این دیدار خبرساز شده است. چرا که در ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی درباره تمایل باشگاه بکام، اینتر میامی، برای به خدمت گرفتن مسی منتشر شده بود.

دیوید بکام

از بازیکنان فعلی پی‌اس‌جی که در این تمرین حضور داشتند تنها کسی که در زمان بازی کردن این ستاره سابق انگلیسی در پاری سن ژرمن بازی می‌کرد مارکو وراتی بود. در نهایت همه بازیکنان پی‌اس‌جی برای گرفتن عکس یادگاری با بکام جمع شدند. این عکسی است که باشگاه پاری سن ژرمن در سایت رسمی خود منتشر کرده است.

دیوید بکام

بکام بعد از بازی در رئال مادرید و لس‌آنجلس گلکسی در ژانویه 2013 از این تیم آمریکایی به پاری سن ژرمن منتقل شد. او با این تیم قراردادی پنج ماهه امضا کرد و گفت دستمزدش را به یک خیریه کودکان اختصاص خواهد داد. بکام در آن فصل برای باشگاه پاریسی 14 بازی انجام داد و با این تیم قهرمان لیگ یک فرانسه شد. بکام در پایان فصل و با فرا رسیدن تابستان بازنشسته شد.

در تصویر دیگری که از حضور امروز او در کمپ پی‌اس‌جی منتشر شده بکام در حالی دیده می‌شود که در کنار مارکینیوش پیراهنی که در آن فصل به تن می‌کرد را به دست گرفته و به دوربین نشان می‌دهد. پیراهنی با شماره 32 که نام بکام را بر خود دارد.

دیوید بکام

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه