فقط یک بلیت برای هواداران پرسپولیس باقی ماند + عکس

در حالی که سامانه بلیت فروشی ظهر امروز برای چند بار متوالی بلیت‌هایی را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داد اما حالا بلیت تمام جایگاه‌ها به فروش رفته است.

پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در حالی آخرین بازی خانگی سرخپوشان پایتخت را در‌ ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد که طرفداران سرخپوش برای حضور پرشور در این دیدار برنامه‌ریزی می‌کنند. 

با وجود اشتیاق طرفداران پرسپولیس برای تماشای این بازی و همچنین اعلام قبلی شرکت توسعه و تجهیز مبنی بر ظرفیت چهل هزار نفری ورزشگاه آزادی برای استقرار تماشاگران اما تنها ۱۵ هزار بلیت برای این بازی عرضه شد که به سرعت مورد خریداری هواداران پرسپولیس قرار گرفت. در‌ همان دقایق نخست، پنج هزار بلیت اولیه به فروش رسید و سپس سایر بلیت‌های عرضه‌ شده نیز فروش رفت تا حالا و در آخرین بررسی تنها یک بلیت از قسمت روبه‌روی جایگاه باقی بماند.

در قسمت جایگاه و پشت دروازه‌ها نیز هیچ بلیتی در دسترس تماشاگران نیست. همچنین برای قسمت طبقه دوم حتی قیمت بلیت هم عرضه نشده تا برهان مبین به این شکل نشان دهد مجوز حضور تماشاگران در طبقه دوم صادر نشده است. 

ورزشگاه ازادی

ورزشگاه ازادی

ورزشگاه ازادی

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که در حال پیگیری این موضوع هستند تا ظرفیت بیشتری در اختیار هواداران این تیم قرار بگیرد اما مشخص نیست این پیگیری چه زمانی نتیجه بدهد. 

بازی شهرآورد پایتخت در حالی برگزار شد که بنا به آمار غیررسمی حدود ۵۰ هزار تماشاگر از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه