آخرین وضعیت اقامت تیم ملی در دوحه/ ۵ هتل انتخاب شده است

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی درمورد محل اقامت ملی پوشان در کشور میزبان جام ملت‌های آسیا ارائه کرد.

 مهدی محمدنبی، درخصوص اقدامات صورت گرفته برای اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: قرعه کشی رقابت‌های جام ملتهای فوتبال آسیا با حضور ۲۴ نماینده تیم های ملی حاضر در این دوره از مسابقات برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه C قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به جلساتی که با مهدی تاج و امیر قلعه نویی داشتیم، مسیر آمادگی تیم ملی، اردوها و دیدارهای تدارکاتی و شرکت در تورنمنت های مختلف را مدنظر داریم که ان‌شاءالله تیم ملی با قدرت هرچه بیشتر در جام ملت های آسیا حاضر و بتواند کسب افتخار دیگری برای کشورمان داشته باشد.

وی در خصوص بررسی شرایط، محل اقامت و تمرینات و امکانات مد نظر برای تیم ملی فوتبال یران در دوحه گفت: با توجه به فرصتی که در اختیار داشتیم از هتل هایی که کنفدراسیون آسیا برای اقامت تیم ملی ایران معرفی کرده، بازدید کردیم. نهایتا ۵ گزینه را در اختیار داریم. هنوز موردی را قطعی نکرده تا مسیر اداری و قانونی صورت پذیرد. یکی از نکاتی که مد نظر ما است، خارج از محل اقامت، محل تمرین باید نزدیک هتل باشد که بتوانیم از حداکثر و حداقل زمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

مدیر تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون در پایان گفت: این گمانه زنی هایی که در خصوص محل اقامت تیم ها صورت گرفته و اسامی که عنوان شده، هنوز نهایی نیست و امیدواریم بهترین هتلی که در نزدیکی محل تمرین مناسب برای تمرینات بازیکنان تیم ملی ایران باشد را در اختیار داشته باشیم. همچنین نکات و موضوعات مورد نظر سرمربی تیم در بخش استاندارد تمرینات تیم ملی نیز مد نظر است و نهایتا اعلام خواهیم کرد که با کدام هتل به توافق خواهیم رسید یا در آینده کدام محل تمرین مورد نظر قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه