این رکورد خاص فقط پرسپولیس به می‌رسد

پرسپولیس در صورت پیروزی برابر نساجی هم هم قهرمان خواهد شد و هم رکورد بیشترین پیروزی پیاپی را خواهد شکست.

 

با نتایج هفته بیست‌ونهم شرایط جدول به گونه‌ای پیش رفت که پرسپولیس برای تضمین قهرمانی باید نساجی مازندران را شکست دهد. موقعیت فعلی پرسپولیس بیش از هر چیز مرهون درخشش در مقطع پایانی فصل است و در صورتی‌که پرسپولیس در این بازی به پیروزی دست یابد، هفتمین برد پیاپی این تیم رقم خواهد خورد.

بهترین رکورد فصل برای پرسپولیس​

پرسپولیس، سپاهان و استقلال، ۳ تیم برتر این فصل هر کدام مقطع فوق‌العاده درخشان در این فصل داشتند. استقلال از هفته ۲۲ تا ۲۶ به ۵ پیروزی متوالی دست یافت که این روند با شکست در دربی متوقف شد. سپاهان هم از هفته ۱۵ تا ۲۰ برنده شد و با ۶ برد متوالی بهترین رکورد فصل را به نام خود کرد تا اینکه پرسپولیس در این هفته با این رکورد برابر شد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از شکست برابر سپاهان در تمام دیدار‌های خود در سال ۱۴۰۲ به پیروزی رسیدند و مس رفسنجان، ملوان، مس کرمان، استقلال، پیکان و گل‌گهر را از پیش رو برداشتند. پرسپولیس اگر نساجی را هم شکست دهد علاوه بر قهرمانی رکورد بیشترین برد متوالی را در این فصل به نام خود خواهد کرد.

پرسپولیس به امید تکرار تجربه لیگ نوزدهم

رکورد بیشترین برد پیاپی در تاریخ لیگ برتر، ۹ پیروزی است که پرسپولیس در لیگ‌های ششم و هفتم و سپاهان در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم موفق به ثبت آن شدند. پرسپولیس در لیگ ششم در ۶ بازی پایانی به برتری دست یافت و این روند در ۳ بازی نخست لیگ هفتم ادامه پیدا کرد.

بیشترین تعداد برد پیاپی پرسپولیس در یک دوره از لیگ برتر ۷ پیروزی است. پرسپولیس در لیگ نوزدهم از هفته بیستم تا بیست‌وششم در تمام بازی‌ها به پیروزی رسید و پس از هفتمین برد که مقابل نفت مسجدسلیمان بود قهرمانی زودهنگام این تیم مسجل شد. حالا پرسپولیس امیدوار است سرنوشتی مشابه ۳ فصل پیش برای این تیم تکرار شود و با ۷ برد جشن قهرمانی بگیرد.

 

 

 

 

 

دیدگاه