شعار عجیب در جشن قهرمانی بارسا

شعارهای عجیبی در جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا علیه وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، سر داده شد.

پیروزی بارسلونا برابر اسپانیول و کسب سه امتیاز این بازی به معنای قطعی شدن زودهنگام قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا بود. 

هواداران این تیم پس از پایان این بازی به خیابان‌های شهر بارسلونا آمدند تا جشن قهرمانی را بر پا کنند و تا پاسی از شب در خیابان حضور داشتند تا نشان دهند که کسب اولین عنوان قهرمانی پس از فصل 19-2018 برای آنها بسیار ارزشمند بوده است. 

اما اتفاقاتی که در این جشن در اطراف ورزشگاه نوکمپ رخ داد باعث تعجب و ناراحتی بسیاری از فوتبال‌دوستان و خصوصا هواداران رئال مادرید شده است. 

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که عده‌ای از هواداران بارسا در حالی که فریاد «وینیسیوس، بمیر!» سر داده‌اند مشغول خوشحالی و پایکوبی به مناسبت قهرمانی تیم محبوب‌شان هستند. 

این ستاره برزیلی در طول این فصل بارها هدف حملات نژادپرستانه تیم‌های مختلف قرار گرفته و هشت شکایت در این زمینه در لالیگا به ثبت رسیده که یکی از آنها هم مربوط به دیدار رئال برابر بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ در نوزدهم ماه مارس است. 

اتلتیکو مادرید، رئال وایادولید، رئال مایورکا و اوساسونا هم دیگر تیم‌هایی هستند که شکایت‌هایی علیه آنها به دلیل توهین نژادپرستانه هواداران‌شان به وینی مطرح شده است. 

هواداران رئال مادرید

 

منبع: ورزش3
دیدگاه