رابطه قلعه‌نویی و عنایتی بهم می‌خورد؟

چند بازیکن مشترک تیم امید و تیم ملی بزرگسالان شاید محل اختلاف نظر امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی باشند.

تیم فوتبال امید ایران با شناختن سرمربی جدید خود چند روز دیگر اولین اردو را برگزار می‌کند و بازیکنان زیر 23 ساله فوتبال ایران زیر نظر رضا عنایتی کار خود را در مسیر صعود به المپیک پاریس شروع می‌کنند.

اگرچه رضا عنایتی با تایید امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی امیدها انتخاب شده اما شاید با شروع اردوی امیدها شاهد یک اختلاف نظر میان این دو مربی باشیم.

در لیست بازیکنان تیم امید که به خاطر شرایط سنی‌شان می‌توانند در مقدماتی المپیک پاریس هم به میدان بروند، بازیکنانی حضور دارند که مد نظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی بزرگسالان هم هستند و با توجه به همزمانی اکثر اردوهای تیم ملی و امیدها اینکه بازیکنان مذکور در کدام تیم ملی به میدان می‌روند قابل توجه است.

نفراتی مثل اللهیار صیادمنش (هال سیتی)، سامان فلاح (پیکان)، محمدامین حزباوی (فولاد)، محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن) و یاسین سلمانی (سپاهان) با توجه به شرایط سنی‌شان می‌توانند برای تیم امید به میدان بروند اما آنها در لیست بازیکنان مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی نیز قرار دارند.

بدون تردید حضور در لیست تیم ملی بزرگسالان می‌تواند انگیزه نفرات مذکور را برای رفتن به تمرینات تیم امید کاهش بدهد. حالا امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی که رابطه صمیمانه‌ای هم با یکدیگر دارند،‌ باید فکری به حال ستاره‌های باتجربه و جوان تیم امید کنند تا نه بازیکنان در این ماجرا متضرر شوند و نه تیم امید دچار کمبود بازیکن در مسیر بزرگی که شروع کرده شود.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه