ساکت الهامی: سر نخواستنم دعواست/ پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد

ساکت الهامی گفت: پرسپولیس با شایستگی قهرمان لیگ شد. بسیار زیبا و مدرن بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه هم فینال خوبی ببینیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل تیم هوادار به برتری سه بر صفر رسید و راهی فینال شد.

ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در نشست خبری در مورد این دیدار گفت: از همه رسانه‌ها معذرت می‌خواهم. همه‌تان را اذیت کردیم. روزهای سختی بود و اگر بدی یا خوبی دیدید حلال کنید. همیشه مدیون شما هستیم و فوتبال بدون شما معنایی ندارد. به تیم خوب پرسپولیس هم تبریک می‌گویم. برد خوبی را کسب کرد. آنها سزاوارانه ما را بردند و به فینال رفتند. به نظرم فوتبال خیلی خوبی بود. شاید یکی از بهترین بازی‌های جام حذفی محسوب می‌شد.

او افزود:‌ ۲۰ دقیقه اول کامل در اختیار پرسپولیس بود اما بعد از آن بچه‌های ما از خواب بیدار شدند و یک بازی پایاپای را از جانب هر دو تیم دیدیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. فکر می‌کنم نیمه دوم برتر از پرسپولیس بودیم اما این تیم از تجربه‌اش به خوبی استفاده کرد. اگر پرسپولیس موقعیت‌های که ما به دست آوریم را کسب می‌کرد شاید نتیجه خیلی بیشتر از این رقم می‌خورد. این چیزی از ارزش‌های تیم خوب پرسپولیس کم نمی‌کند. این ثابت کرد پرسپولیس به شایستگی قهرمان شد. بسیار زیبا و مدرن بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه هم فینال خوبی ببینیم. 

الهامی درباره خداحافظی‌اش با اعضای تیم هوادار و این شائبه که قرار است به تیم دیگری برود، گفت: از آنجایی که بازی آخر بود با بچه‌ها خداحافظی کردم. هنوز هیچ پیشنهادی از هیج‌ کجا ندارم. سر نخواستنم دعواست (می‌خندد). از مجموعه باشگاه، آقای میری، رحیمی، اسماعیلی، علی طهماسبی و برادرم آقا میلاد که سایه به سایه من بود، تشکر می‌کنم. روز اول شروع گفتم چالش خیلی سختی است اما به دنبال ارائه فوتبال قابل احترامی هستیم و به نظرم امروز تیم قابل احترام و شایسته‌ای بودیم. دو تیم یک فوتبال مدرن بازی کردند.

 

 

منبع: ايسنا
دیدگاه