کاپیتان سپاهان: تیمی قهرمان می‌شود که لیاقت دارد

محمد کریمی می‌گوید، از‌دست‌دادن چند امتیاز حساس در بازی‌های مهم، قهرمانی را از آنها گرفته است.

کد خبر : 1942461 | 17 خرداد 1402 ساعت 12:19 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: فصل بعد قوی‌تر برمی‌گردیم؛

 

سپاهان در آخرین روزهای سال1401 پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد؛ این یک برد مهم و شیرین برای شاگردان ژوزه مورایس بود تا آنها شانس اول قهرمانی لقب بگیرند، ولی در ادامه از‌دست‌دادن 5امتیاز در برابر تراکتور و ملوان، همه‌‌چیز را برای سپاهانی‌ها تغییر داد و آنها سرانجام قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کردند. محمد کریمی که در لیگ بیست و دوم قدیمی عضو سپاهان بود هم در گفت‌وگو با همشهری تأکید می‌کند که از‌دست‌دادن چند امتیاز حساس در بازی‌های مهم، قهرمانی را از آنها گرفته است.

* بعد از یک ماراتن سخت، در نهایت قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کردید. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

ما شرایط خوبی داشتیم و بعد از شکست‌دادن پرسپولیس در تهران به صدر جدول رسیدیم. متأسفانه در بازی با ملوان 2امتیاز مهم در اصفهان از دست دادیم و همین باعث شد تا در نهایت قهرمانی را از دست بدهیم. در طرف مقابل پرسپولیس هم از این موقعیت نهایت استفاده را برد و به قهرمانی رسید. ما به نوعی در بازی با ملوان قهرمانی را از دست دادیم.

*ولی از تیمی مثل سپاهان با این پتانسیل فنی، انتظار نمی‌رفت در ورزشگاه نقش‌جهان در برابر ملوان امتیاز از دست بدهد. قبول داری؟

بله، طبیعتا پیش‌بینی خیلی‌ها این بود که بازی را می‌بریم ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما با یک گل جلو افتادیم ولی این نتیجه اصلا نتیجه مطمئنی نیست، خصوصا در مسابقه‌ای که حساسیت بالایی دارد و سرنوشت‌ساز است. متأسفانه ما دقایق آخر گل خوردیم و دیگر نتوانستیم گل دوم را بزنیم.

 

دیدگاه