شماره بنزما در الاتحاد: همان که انتظار می‌رفت

باشگاه الاتحاد با انتشار یک عکس تایید کرد که کریم بنزما، ستاره فرانسوی‌ای که به تازگی به خدمت گرفته، با پیراهن شماره 9 این تیم به میدان خواهد رفت.

کریم بنزما که بعد از خداحافظی رسمی با رئال مادرید راهی عربستان شد تا پای قراردادش با الاتحاد را امضا کند دیروز وارد عربستان شد و مورد استقبال مدیران باشگاه عربستانی قرار گرفت.

امشب قرار است در ورزشگاه جوهره‌المشعه در شهر جده، ورزشگاه الاتحاد، در مراسمی ویژه کریم بنزما به هواداران این باشگاه معرفی شود.

 کریم بنزما

در آستانه معرفی بنزما به هواداران، باشگاه الاتحاد با انتشار تصویری که پیراهن شماره 9 این تیم را با نام بنزما بر پشت این پیراهن نشان می‌دهد تایید کرد که ستاره بزرگ فرانسوی با پیراهن شماره 9 این تیم بازی خواهد کرد.

 کریم بنزما

پیش از این انتظار می‌رفت که این شماره در الاتحاد در اختیار بنزما قرار بگیرد. او در رئال مادرید سال‌ها با پیراهن شماره 9 سفیدپوشان پایتخت اسپانیا به میدان می‌رفت و نامش با شماره 9 رئال عجین شده بود.

ستاره فرانسوی مسلمان الاتحاد امروز در اولین مصاحبه مطبوعاتی‌اش در خاک عربستان گفت: "من مسلمان هستم و اینجا یک کشور مسلمان است. همیشه دلم می‌خواست اینجا زندگی کنم. من قبلا به عربستان سفر کرده‌ام و اینجا حس خوبی دارم. مهم‌ترین چیز این است که عربستان کشوری مسلمان است. کشوری عزیز و زیبا. وقتی با خانواده‌ام درباره انتقال به عربستان صحبت کردم همه خوشحال شدند و حالا اینجا هستم. من هر چه به مکه نزدیک‌تر باشم حس بهتری دارم و نزدیکی به مکه باعث می‌شود در بهترین حالت ممکن باشم."

 

منبع: ورزش3
دیدگاه