مراسم معارفه بنزما بزرگترین مراسم جهان بود

مدیرعامل باشگاه الاتحاد اعلام کرد این باشگاه به دنبال پیشرفت سریع خواهد بود تا لیگ عربستان به یکی از بهترین لیگ‌های سراسر دنیا تبدیل شود.

باشگاه الاتحاد عربستان روز سه‌شنبه گذشته از عقد قرارداد سه ساله با کریم بنزما خبر داد و مراسم معارفه ستاره فصل گذشته رئال مادرید نیز روز گذشته در مراسمی که در ورزشگاه خانگی باشگاه الاتحاد و در حضور 60 هزار هوادار برگزار شد.

عبدالوهاب عابد، مدیرعامل باشگاه الاتحاد، در گفت‌وگویی با SSC درباره جذب بنزما گفت: جذب کریم بنزما ابعاد و زوایای مختلف و بزرگی برای باشگاه الاتحاد دارد، چرا که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

او سپس درباره مراسم معارفه این بازیکن عنوان کرد: هواداران الاتحاد بهترین مخاطبان لیگ عربستان هستند و تعداد حاضران در مراسم معارفه کریم بنزما، یک رکورد تازه در تعداد هواداران حاضر برای معارفه یک بازیکن در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

عابد تاکید کرد: از همه کسانی که در طول کار ما در باشگاه به ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم. دستاوردهای ما چه در مسابقات و قراردادهای اسپانسرینگ و چه در قرارداد با بازیکن بزرگی مانند کریم بنزما برای همه روشن است. فصل بعد برای هواداران الاتحاد شگفت‌انگیز خواهد بود.

مدیرعامل الاتحاد در پایان گفت: ما به دنبال جهش و پیشرفت سریع هستیم و لیگ عربستان را به یکی از بهترین لیگ‌ها در سراسر جهان تبدیل خواهیم کرد.

کریم بنزما

منبع: ورزش3
دیدگاه