اتفاق باورنکردنی برای جوانی که مسی را در آغوش کشید

یک هوادار در بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا به زمین پرید و مسی را بغل کرد و پلیس چین مجازات سختی برایش در نظر گرفت.

پلیس چین مجازات تعیین شده برای هواداری که در جریان بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا به زمین پریده بود، را اعلام کرد. آنها در بیانیه‌ای گفتند: «اداره امنیت عمومی منطقه چائویانگ او را طبق قانون بازداشت کرد و هویت این جوان ۱۸ ساله به نام «دی» را شناسایی کرد و او تا ۱۲ ماه آینده اجازه ورود به هیچ ورزشگاهی را نخواهد داشت.» به گفته پلیس، دی ابراز پشیمانی کرد و مجازاتش را پذیرفت.

مسی بزرگترین ستاره دیدار آرژانتین از چین برای بازی دوستانه مقابل استرالیا بود و نمایش فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. اما پسر جوانی برای در آغوش گرفتن مسی به زمین پرید و بازی را دچار تشنج کرد. این هوادار چینی برای اینکه از دست ماموران فرار کند دور تا دور زمین را دوید. او به دلیل این اقدامش به شدت تنبیه شد اما به خبرگزاری فرانسه گفت که این کار را برای برجسته کردن کمبود امنیت در ورزشگاه انجام داده است.

او گفت: «در منطقه انتهایی که من در آن بودم شکاف‌های امنیتی وجود داشت، بنابراین من به آن سمت دویدم. از رفتارم عذرخواهی می‌کنم، اما من طرفدار مسی هستم. و همچنین این کار را انجام دادم تا نشان دهم ورزشگاه امنیت ضعیفی دارد.»

دی علیرغم محرومیت یک ساله از حضور در استادیوم‌های چین، تمایل خود را برای دنبال کردن مسی حتی در ایالات متحده، ابراز کرد: «دوست داشتم با او عکس بگیرم و از او امضا بگیرم، اما نتوانستم. دفعه بعد برای انجام این کار به میامی سفر خواهم کرد، اما این بار کار اشتباهی انجام نخواهم داد و به داخل زمین نخواهم پرید. این کار بدی بود و طلب بخشش می‌کنم.»

 

دیدگاه