مقابل ژاپن خیلی هیجان‌زده شده بودم!

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: جَو مسابقات در هفته اول سنگین بود و هیجان زیادی داشتم.

پوریا حسین‌خانزاده پیش از تقابل با آلمان اظهار کرد: اولین تمرین ایران در سالن اصلی مسابقات بود و با توجه به ریکاوری خوبی که داشتیم تمرین با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که در بازی مقابل آلمان بهترین نتیجه را کسب کنیم. در کل هفته سختی برای ماست و با تیم‌های بزرگی بازی داریم که با نفرات اصلی خود آمده‌اند. تیم ایران هم باید صددرصد خود را بگذارد تا بتوانیم برابر تیم‌هایی نظیر آمریکا و ایتالیا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: من هجده ساله هستم و بازی اول لیگ ملت‌ها به خصوص برابر ژاپن کمی سخت بود. جو مسابقات در هفته اول سنگین بود و هیجان زیادی داشتم، ولی رفته‌رفته با کمک کادر فنی و تلاش خودم توانستم برگردم و عملکرد نسبتا خوبی را به نمایش بگذارم.

دریافت‌کننده جوان تیم ملی در پایان تاکید کرد: مهم نیست چه کسی بازی کند، اما هر کس در زمین قرار می‌گیرد باید برای خوشحالی مردم تلاش کند. اگر قرار باشد در زمین بازی کنم بیشترین تلاشم را انجام خواهم داد تا بهترین نتیجه را بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 14:30 دقیقه فردا (سه‌شنبه، 30 خرداد) در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف آلمان می‌رود. ملی‌پوشان کشورمان در چهار دیدار هفته نخست این رقابت‌ها یک برد و چهار امتیاز کسب کردند و در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه