خبرنگاری که توسط رونالدو بازیکن النصر شد!

شوخی کریستیانو رونالدو با یک خبرنگار ایسلندی در نشست خبری دیروز تیم ملی پرتغال و واکنش این خبرنگار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، دیروز در نشست خبری تیم ملی کشورش، پرتغال، با یک خبرنگار شوخی‌ جالبی کرد که همان موقع مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. اما واکنش این خبرنگار به شوخی کریستیانو رونالدو هم در نوع خود جذاب بود.

تیم ملی پرتغال امشب در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به مصاف ایسلند می‌رود. این بازی برای کریستیانو رونالدو اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که دویستمین بازی ملی دوران حرفه‌ای او خواهد بود. پرتغال بعد از شکست ناامیدکننده 2-1 مقابل اسلواکی در روز شنبه به پیروزی مقابل ایسلند امیدوار است.

کریستیانو رونالدو دیشب در آستانه دیدار مقابل ایسلند در یک نشست خبری شرکت کرد. در بخشی جذاب از این مصاحبه یک خبرنگار ایسلندی از رونالدو پرسید اگر از بین همه بازیکن‌های دنیا بخواهی یک نفر را انتخاب کنی که به النصر بیاید چه کسی را انتخاب می‌کنی. کریستیانو با دستش به این خبرنگار اشاره کرد و با خنده گفت: "تو". ستاره پرتغالی النصر در ادامه گفت: "حالا که دستت را اینطوری بالا آورده‌ای من هم به تو اشاره می‌کنم و می‌گویم این را جذب کنید". این شوخی رونالدو با خبرنگار ایسلندی با خنده حاضرین در نشست خبری مواجه شد. این آخرین سوال نشست خبری پرتغال هم بود و کریستیانو همچنان که لبخند می‌زد سالن را ترک کرد.

 کریستینا رونالدو

اما واکنش این خبرنگار ایسلندی به صحبت‌های رونالدو هم بسیار جالب بود. این خبرنگار، ایسلندی که سِبیورن استاینکه نام دارد، برای رسانه فوتبال‌تینت در کشورش کار می‌کند. او امروز بخش معرفی خود در پروفایل توییترش را به این شکل تغییر داد: "روزنامه‌نگار سابق فوتبال‌تینت که حالا به نوعی بازیکن النصر است (متشکرم کریستیانو)".

کریستینا رونالدو

 

منبع: ورزش3
دیدگاه