نکونام و سرپرست استقلال در مراسم معارفه‌ سرمربی چه گفتند؟

جواد نکونام برای نخستین بار بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی استقلال در نشست معارفه خود حاضر شد.

جواد نکونام شب گذشته به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ریکاردو ساپینتو انتخاب شد. نکونام امروز به همراه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در نشست خبری حاضر شد.

حجت کریمی: ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در جملات کوتاهی در شروع این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که امروز توانستیم به خواسته هواداران احترام بگذاریم و مربی‌ای را که پسر استقلال است به تیم برگردانیم و به قهرمانی و مقام‌های بالاتر برسیم. جا دارد از بانک شهر که در تمام سختی‌های دو ماهه اخیر حامی و پشتوانه ما بود، تشکر کنم. اگر آن‌ها نبودند ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. آن‌ها در شرایط خیلی سخت به دید ملی به ماجرا نگاه کردند، حتی در مورد پرسپولیس هم این‌طور بود! این در حالی است که خیلی از حامیان ما هیچ کمکی به ما نکردند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: در این دو ماه مشکلات فراوانی داشتیم. به خیلی از مسائل و حواشی فضای مجازی توجه نکردم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. خیلی حرف دارم چون سکوت کردم. جا دارد از وزیر ورزش که در روزهای آخر ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.

پسر استقلال به استقلال برگشت

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز در خدمت آقای نکونام هستیم و می‌توانیم تیمی قوی تشکیل دهیم. قول داده بودم که من تیم را نبندم (بازیکن جذب نکند) و سرمربی این کار را بکند که چنین هم شد. از وزیر ورزش و سیستم‌های مسئول که با نگاه پدرانه شرایطی را فراهم کنند که پسر استقلال به استقلال برگردد، تشکر کنم.

کریمی با اشاره با اشاره به حضور خوان رومن لوپس کارو در ایران و عدم توافق با این مربی گفت: هوادار باید در جریان باشد که چه مشکلاتی داریم. ما یک مربی خارجی به ایران آوردیم. خیلی‌ها گفتند که سن او بالاست ولی آقای لوپس گفتند که ما زیرساخت خوبی نداریم. همچنین او گفت که شما مربیانی در داخل ایران دارید که می‌تواند به شما کمک کند. این موضوع بزرگواری او را می‌رساند. او پس از بازدید چند نکته به ما گفت که ما می‌خواهیم آن را پیگیری کنیم تا زیرساخت‌ها با کمک هواداران فراهم شود.

در ادامه کلیپی از دوران بازیگری جواد نکونام با پیراهن استقلال، تیم ملی و اوساسونا پخش شد.

نکونام: برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم

بعد از امضای قرارداد همکاری میان نکونام و حجت کریمی، سرمربی جدید استقلال در شروع صحبت‌های خود گفت: تشکر ویژه از جناب کریمی که زحمات زیادی در این مدت کشیدند. همچنین آقای امیری که کنار من بودند. از هواداران ممنون هستم که مثل خود من تا آخر هواداران استقلال هستند. ای کاش می‌شد از همه آن‌ها حضوری تشکر کنم. تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم. از همه بزرگان تاریخ باشگاه استقلال اجازه می‌گیرم. ممنون از پدرم که در سالن حضور دارد و ما را استقلالی کرد. امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر با هواداران استقلال روزهای خوبی را رقم بزنیم. این قول را می‌دهم که در پایان مسابقات، فصل خوشحال کننده‌ای خواهیم داشت و می‌توانیم شادی کنیم. شرایط طوری نیست که بتوانم در این کنفرانس صحبت کنم اما جلسه‌ای خواهیم گذاشت. این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه و حتی خانواده‌ و پسرم پشت سر گذاشتیم، در آینده فراموش کنیم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه