دوری بیرانوند از تمرین و میادین

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس چه زمانی شرایط بازگشت به میادین را پیدا خواهد کرد؟

علیرضا بیرانوند که روز گذشته در ترکیب تیم ملی مقابل ازبکستان درون دروازه قرار گرفت در اوایل نیمه اول و پس از برخورد با سعید عزت‌ اللهی به شدت از ناحیه صورت دچار آسیب‌دیدگی شد، که بعد از معاینات اولیه در بیمارستان مشخص شد دچار شکستگی فک شده و بعد از بازگشت به تهران باید صورت خود را به تیغ جراحان بسپارد تا این عمل را پشت سر بگذارد.

آنچه مشخص است این خبر بیش از هر چیزی برای هواداران و کادر فنی پرسپولیس شوکه کننده خواهد بود چون آنها 45 روز دیگر باید در لیگ برتر به مصاف حریفان خود بروند و آماده رویارویی با رقبا شوند.

پیگیری‌ها درباره آخرین وضعیت بیرانوند حاکی از این است پزشک معالج او مشخص شده و وضعیت نهایی دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس پس از معاینات نهایی تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

 در همین زمینه برخی رسانه‌ها پس از مصدومیت بیرانوند و قبل از نظر نهایی پزشک معالج پیش داوری کرده و اخباری درباره دوری 4 ماهه او از میادین منتشر کردند که این موضوع از سوی یکی از نزدیکان او رد شد.

علیرضا بیرانوند در پی شکستگی فک به سختی حرف می زند و درد شدید ناشی از مصدومیت او موجب شده تا حتی در بیان کلمات هم مشکلاتی داشته باشد.

بیرانوند به زودی جراحی خواهد شد اما دوران نقاهت او  برخلاف اخبار منتشره 4 تا 8هفته نیست بلکه 4هفته است و طبق آخرین اخبار رسیده به فوتبالی گفته می‌شود به هفته‌های اول لیگ بیست و سوم خواهد رسید. البته ممکن است که بیش از یک ماه هم نقاهت او طول بکشد اما مطمئنا به دو ماه نخواهد رسید.

بیرانوند علاوه بر بانداژ فک و سر، هشت بخیه هم روی لب خود داشته تا به این ترتیب مصدومیت او، شرایطش را برای آغاز تمرینات پیش فصل تحت تاثیر قرار بدهد.

 

دیدگاه