رد پیشنهاد 200 میلیونی: مودریچ با همه فرق دارد

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در حالی تصمیم به ادامه حضور در این باشگاه گرفته که پیشنهاد هنگفتی را رد کرده است.

قرارداد مودریچ با رئال مادرید به پایان رسیده اما او پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد را پذیرفته و فداکاری بزرگی برای ادامه حضور در سانتیاگو برنابئو کرده است. 

تب پیوستن بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا به عربستان در این روزها بیش از پیش بالا گرفته اما پیشنهادهای هنگفت ارائه شده از سوی آنها نتوانسته مودریچ را وسوسه کند. 

روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که این بازیکن پیشنهاد هنگفت و قابل توجه 200 میلیون یورو در ازای سه فصل را از لیگ عربستان دریافت کرده بود اما تصمیم گرفت که این پیشنهاد را رد کند. 

او شخصا به فلورنتینو پرز اعلام کرده که هیچ اهمیتی برای پولی که عربستان سعودی حاضر به پرداخت آن است قائل نیست و تنها تیمی که دوست دارد در آن بازی کند رئال مادرید است. 

این روزنامه همچنین تاکید کرده که تمدید قرارداد این هافبک کروات پیش از این در اواخر ماه می نهایی شده و از آن زمان تا به حال هیچ تغییری در موضع او به وجود نیامده است. 

مودریچ به وضوح نشان داده که علاقه و اشتیاق وصف ناپذیرش به فوتبال و همچنین راحتی و آسایش خانوده‌اش برایش از هر موضوع دیگری اهمیت بیشتری دارد و به همین دلیل چنین پیشنهاد وسوسه برانگیزی را رد کرده است.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه