متن احساسی سرمربی جدید مس رفسنجان

سرمربی جدید مس رفسنجان در صفحه اینستاگرام خود متنی احساسی را منتشر کرد و به موضوع پیوستنش به تیم نارنجی‌پوش لیگ پرداخت.

 ساکت الهامی که چند روز قبل با مسئولان مس رفسنجان به توافق نهایی رسیده بود،‌ روز گذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ برتر معرفی شد. الهامی بعد از حضور در مس متنی جالب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

الهامی که در این متن از شاخه‌های علم روانشناسی نیز بهره گرفته، کار کردن در رفسنجان را یک افتخار بزرگ دانسته و ابراز امیدواری کرد بتواند کارهای بزرگی را با همراهی هواداران مس انجام بدهد.

الهامی نوشته است: «رنگ‌ها در علم روانشناسی هرکدام فلسفه‌ای دارند؛ درباره نارنجی می‌گویند که شیفتگان این رنگ، اشتیاق به زندگی، ماجراجویی و ریسک‌پذیری زیادی دارند. با دانستن این مسئله بیشتر به علاقه ذاتی‌ام به رنگ نارنجی پی برده‌ام و امروز که پیراهن مس رفسنجان را در دست گرفتم، بالارفتن انگیزه‌ام برای کسب موفقیت در یک راه ماجراجویانه را احساس کردم.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد:‌ «خدا را سپاس می‌گویم که زندگی حرفه‌ای مرا در مسیری قرار داد تا فرصت کار کردن در کنار مردم شریف استان کرمان و اهالی خونگرم و مهربان شهر رفسنجان را به دست بیاورم. قدم زدن در این شهر زیبا به تنهایی یک موهبت الهی و تجربه‌ای کم‌نظیر است و قصه وقتی شیرین‌تر می‌شود که در کنار هواداران نارنجی پوش بخواهیم یک چالش سخت و هیجان انگیز را شروع کنیم.

کار کردن برای مردم رفسنجان، امری جذاب و افتخاری بزرگ است والبته که در این راه پر پیچ و خم به حمایت تک تک شما هواداران عزیز مس رفسنجان نیاز دارم. پس دست‌تان را به گرمی می‌فشارم و خواسته‌ای جز همراهی برای طی کردن مراحل پیشرفت زیر سایه پروردگار متعادل ندارم.»

در بخش پایانی متن منتشر شده در صفحه الهامی آمده است: «از اعتماد و پشتیبانی همه جانبه مدیریت شرکت مس ایران، اعضای هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان و در راس آن آقای دکتر پورمحمدی و همچنین از همراهی سعید فتاحی عزیزم نهایت تشکر را دارم. امیدوارم روزی برسد که همه در کنار یکدیگر سرمان را بالا بگیریم و از نتیجه آنچه برایش تلاش کردیم، راضی وخشنود باشیم؛ برادر کوچک شما، ساکت الهامی.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه