دروازه‌بان مورد علاقه نکونام در استقلال مشخص شد

جواد نکونام به سبک دروازه‌بانی علیرضا رضایی علاقه‌مند است و به احتمال فراوان تلاش‌های او برای جدایی از استقلال به جایی نمی‌رسد.

خط دروازه استقلال برای فصل جدید یکی از موضوعات مهمی است که به آن بارها پرداخته شده است. در این خصوص شایعات زیادی مطرح است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد جواد نکونام قصد دارد یک دروازه‌بان خارجی را به جمع نفرات خود اضافه کند.

او که از کار کردن با کریستوفر کنت در فولاد خاطرات خوبی دارد، حالا برای استقلال نیز چنین تصمیمی گرفته و مشغول بررسی رزومه چند دروازه‌بان خارجی است تا در صورت توافق یک نفر را به ایران بیاورد.

مسئله مهم اما این است که در صورت حضور یک دروازه‌بان خارجی هم باید یک گلر دیگر در کنار او قرار بگیرد. در حال حاضر از جمع دروازه‌بان‌های استقلال علیرضا رضایی یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و قرارداد سیدحسین حسینی تمام شده است.

از سوی دیگر رضایی دروازه‌بانی است که جواد نکونام به سبک بازی او علاقه‌ دارد. سال گذشته که نکونام در فولاد حضور داشت، او برای جذب رضایی اقدام کرد و حتی قصد داشت از گلر ۲۴ ساله استقلالی‌ها به عنوان دروازه‌بان اول استفاده کند.

حالا با حضور نکونام در استقلال به نظر می‌رسد رضایی با وجود درخواست‌هایی که برای جدایی از استقلال و رفتن به تیمی که بتواند بیشتر بازی کند، به جایی نرسد. اگر استقلالی‌ها یک گلر خارجی به خدمت بگیرند،‌ به احتمال فراوان شاهد جدایی سیدحسین حسینی خواهیم بود و آنوقت علیرضا رضایی نیز در کنار گلر خارجی به رقابت می‌پردازد و شانس بازی کردن خواهد داشت.

با همه این‌ها باید منتظر روزهای آینده بود تا متوجه شد تصمیم نهایی جواد نکونام برای خط دروازه تیمش چه خواهد بود و در نهایت کدام گلرها فصل جدید را در استقلال شروع خواهند کرد.

 

دیدگاه