این ستاره به استقلال نزدیک‌تر شد؛ به روسیه نمی‌روم!

محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده است، علاقه‌ای به حضور در تیم روستوف روسیه ندارد و و این تصمیم او را به حضور دوباره در جمع آبی‌ها نزدیک تر می‌کند.

باشگاه روستوف روسیه و العین امارات در پایان فصل جاری در نامه ای به باشگاه سانتاکلارا خواهان در اختیار گرفتن محمد محبی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شده اند. این موضوع از سوی مدیر ورزشی باشگاه پرتغالی به اطلاع مدیر برنامه ی محمد محبی رسیده است. بازیکن فصل گذشته ی تیم استقلال در نشست با مدیر برنامه اش اعلام کرده، علاقه ای به حضور در تیم روستوف روسیه ندارد. جدا از اینکه روسیه به تازگی به آشفتگی‌های سیاسی روبرو شده است، فوتبالش مدت‌هاست از سوی فیفا و یوفا تحریم شده است و این نمی‌تواند به اتفاق خوب برای این بازیکن منجر شود. 

حالا باشگاه سانتاکلارا باید از بین العین امارات و استقلال تهران یکی را به عنوان مقصد بعدی محمد محبی برگزیند. باشگاه سانتاکلارا در بند فسخ قرارداد محمد محبی آورده است، این بازیکن می‌تواند با پرداخت ۳ میلیون یورو پیش از پایان قرارداد اردوی تیم را ترک کند. در نظر گرفتن این عدد برای فروش محمد محبی به تیم‌های سرشناس فوتبال پرتغال از جمله پورتو و بنفیکا بود اما در شرایطی که تیم سانتاکلارا به دسته ی پایین تر سقوط کرده و از سویی محمد محبی فصل گذشته هم برای سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال بازی نکرد، باشگاه پرتغالی باید خواست‌های مالی خود را کاهش دهد. 

پیش تر حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال مدعی شده بود، طی مذاکره با باشگاه سانتاکلارا توانسته رضایت این باشگاه را برای دریافت رضایتنامه محمد محبی با ۶۰۰ هزار یورو جلب کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این مذاکرات سرانجام خوشی خواهد داشت یا خیر.

 

دیدگاه