تبریک خاص و هوشمندانه بکام به لئو

دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، با اشاره به فصل رؤیایی پیش رو با لیونل مسی در MLS تولد او را تبریک گفت.

 لیونل مسی بعد از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن طی تصمیمی که کمتر احتمال آن می‌رفت، اینتر میامی را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد؛ تیمی که دیوید بکام، اسطوره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید، یکی از مالکان آن است.

در روز تولد لیونل مسی شاهد انتشار پیام‌های تبریک بسیاری از سوی چهره‌های سرشناس دنیای ورزش و سایر عرصه‌ها هستیم. دیوید بکام هم از این قافله عقب نمانده و با انتشار دو استوری نوستالژیک و هوشمندانه برای لئو آرزوی موفقیت کرد.

 بکام1

اولین تصویری که بکام اقدام به انتشار آن کرده مربوط به بازی دوستانه لس آنجلس گالکسی و بارسا در سال 2009 است؛ بکام که در آن مقطع هنوز بازی می‌کرد در این عکس در حال دست دادن با مسی است. کاپیتان اسبق انگلیس با این استوری نوستالژیک تولد مسی را تبریک گفت. او اما به یک استوری بسنده نکرده و تولد لئو را در استوری دیگری نیز تبریک گفت.

دومین استوری دیوید بکام موردعلاقه‌ترین عکس لیونل مسی است؛ او با انتشار عکسی از کاپیتان آرژانتین در حین بالا بردن کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 تبریک دوم خود را به او اعلام کرد. بکام در این استوری خطاب به مسی نوشت: "تولدت مبارک دوست من، سال خاصی در پیش داریم..."

 بکام + مسی

لیونل مسی در حال گذراندن تعطیلات در زادگاهش روزاریو است. او بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات به آمریکا سفر خواهد کرد تا کار خود را در تیم جدیدش آغاز کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه