دکو به دنبال منصرف کردن مسی ترکیه‌ای از رفتن به رئال

دکو در اولین ماموریت خود به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا باید مسی ترکیه را از رفتن به رئال منصرف کند و او را به بارسا ببرد.

دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا، نیامده اولین چالش خود را در برابر رئال مادرید پیش رو دارد. این ستاره سابق پرتغالی تلاش خواهد کرد تا آردا گولر، پدیده 18 ساله ترکیه‌ای، را متقاعد کند که با بارسا قرارداد امضا کند. رئال مادرید و بیش از نیمی از تیم‌های اروپایی نیز به دنبال این هافبک بااستعداد هستند.

آردا گولر از فنرباغچه استعداد جدید فوتبال ترکیه است. بند فسخ او 17.5 میلیون یورو است؛ رقمی که بارسلونا می‌تواند بدون مشکل پرداخت کند.

این یک فرصت خوب در بازار است، اما فرصتی است که از دید دیگر بزرگ اروپا نیز دور نمانده و دکو باید واکنشی فوری نشان دهد. این بازیکن با استعداد می‌خواهد قهرمان تیمش باشد و به همین دلیل بود که سال قبل او پیشنهاداتی مانند پیشنهاد رئال مادرید را رد می‌کرد اما حالا آردا می.خواهد ترکیه را ترک کند و دکو ماموریت دارد او را به بارسلونا ببرد.

آردا که شماره 10 مسوت اوزیل در فنر را در اختیار گرفت و فصل قبل درخشان کار کرد، چهار بازی برای تیم ملی ترکیه انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است (برابر ولز). او در بارسا می‌تواند بال راست یا به عنوان هافبک چهارم بازی کند. او در هر صورت یک ذخیره مطمئن برای پدری خواهد بود؛ البته اگر دکو در نبرد مقابل رئال مادرید پیروز شود.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه