خشم زنان فوتبالیست‌ آلمان

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد به جز پاداش‌های فیفا هیچ پاداش دیگری به بازیکنان تیم ملی زنان این کشور برای شرکت در جام جهانی زنان 2023 پرداخت نخواهد کرد.

تصمیم امروز فدراسیون فوتبال آلمان خشم تیم ملی زنان این کشور و فوتبالیست‌های زن را به دنبال داشته است.

فدراسیون آلمان اعلام کرد به بازیکنان تیم ملی زنان این کشور که در جام جهانی زنان 2023 که در استرالیا و نیوزیلند برگزار می‌شود هیچ پاداش اضافه‌ای بر پاداشهای پرداخت شده توسط فیفا پرداخت نخواهد کرد.

جام جهانی زنان از 20 جولای به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند برگزار می‌شود. فیفا اعلام کرده که به هر کدام از بازیکنان تیمی که در نهایت قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورد مبلغ 270هزار دلار پرداخت خواهد کرد.

 فوتبال زنان آلمان

ناراحتی زنان فوتبالیست آلمانی از این است که فدراسیون این کشور سال گذشته به بازیکنان تیم ملی مردان این کشور که در جام جهانی قطر شرکت کرده بودند وعده داده بود که در صورت قهرمانی به هر کدام از آنها 400هزار یورو پرداخت خواهد کرد. البته تیم ملی مردان آلمان در همان مرحله گروهی حذف شد و فوتبالیستی به این پاداش نرسید.

 فوتبال المان

فیفا پیشتر اعلام کرد که به 32 تیم حاضر در جام جهانی زنان امسال رویهم‌رفته مبلغ 110 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد. این مبلغ نسبت به آنچه چهار سال پیش در دوره قبلی جام جهانی پرداخت شده بود افزایش قابل توجهی دارد. در جام جهانی زنان 2019 کل مبلغ پرداختی فیفا 30 میلیون دلار بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار