چلسی از گلرش ناامید شد!/ میلان دروازه‌بانش را می‌فروشد؟

چلسی قصد دارد پیشنهادی را برای جذب مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، به این باشگاه ارائه کند.

کپا آریسابالاگا در سال 2018 به عنوان گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال راهی باشگاه چلسی شد اما هنوز نتوانسته است انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند. 

او پس از دو فصل حضور در دروازه این تیم و ارائه عملکرد ضعیف، به ذخیره ادوارد مندی تبدیل شد اما حالا با توجه به این که این بازیکن در آستانه پیوستن به باشگاه الاهلی عربستان قرار دارد، چلسی در فکر جذب دروازه‌بان دیگری به جز کپا است. 

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که مدیران و کادر فنی این تیم اعتماد چندانی به عملکرد این بازیکن اسپانیایی ندارند و همین باعث شده که به صورت جدی به دنبال جذب مانیان باشند. 

هرچند پیش از این گفته شده بود که مائوریسیو پوچتینو قصد دارد فصل را با کپا به عنوان دروازه‌بان اول آغاز کند اما حضور احتمالی مانیان در استمفوردبریج می‌تواند شرایط را به صورت کلی تغییر دهد. 

مانیان فصل گذشته با وجود مصدومیت و دوری از میادین در مقطعی از فصل، نمایش بسیار درخشانی در دروازه میلان داشت و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده بود. 

با این حال، این دروازه‌بان فرانسوی هنوز سه سال دیگر با میلان قرارداد دارد و این ممکن است دردسر بزرگی بر سر راه چلسی برای جذب او باشد.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه