متئو کواچیچ به منچسترسیتی پیوست

باشگاه منچسترسیتی رسما اعلام کرد متئو کواچیچ، هافبک کروات چلسی، را با امضای قراردادی 4ساله به خدمت گرفته است.

باشگاه منچسترسیتی رسما اعلام کرد که به یکی از هدف‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی‌اش دست یافته و متئو کواچیچ، هافبک 29ساله کروات، را با قراردادی 4ساله از چلسی به خدمت گرفته است.

بر اساس اعلام رسانه‌ها ارزش این قرارداد 25 میلیون پوند است و در قرارداد او 5 میلیون یورو هم به صورت بندهای الحاقی گنجانده شده است.

 متئو کواچیچ

کواچیچ بعد از حضور در باشگاه منچسترسیتی و امضای قراردادش گفت: "این انتقال برای من فوق‌العاده است. بی‌صبرانه منتظرم کارم را با سیتی شروع کنم. هر کس که این تیم را با هدایت پپ دیده باشد می‌داند چقدر خوب هستند. به نظرم من سیتی بهترین تیم دنیاست. همه می‌توانند جام‌هایی که آنها به دست آورده‌اند را ببینند ولی فارغ از جام‌ها و موفقیت‌ها سیتی بهترین فوتبال را بازی می‌کند. پیوستن به چنین تیمی برای هر فوتبالیستی یک رؤیاست. من هنوز برای بهتر شدن و یاد گرفتن خیلی جا دارم و می‌دانم با هدایت پپ می‌توانم بازیکن بهتری بشوم و این برایم خیلی هیجان‌انگیز است. فعلا چند هفته استراحت خواهم کرد و بعد به منچستر برمی‌گردم تا برای فصل جدید آماده شوم. می‌خواهم به این باشگاه کمک کنم در اوج بماند و جام‌های بیشتری بگیرد".

 متئو کواچیچ

چیکی بگیرستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، هم بعد از امضای قرارداد با کواچیچ گفت: "متئو فوتبالیستی بی‌نظیر است. او می‌تواند هم در نقش شماره 6 و هم شماره 8 بازی کند، تجربه‌ بالایی در بهترین باشگاه‌ها دارد و لیگ برتر را می‌شناسد. جذب او به سیتی تصمیم راحتی بود، چون او کیفیت تکنیکی و تاکتیکی مورد نظر ما برای یک هافبک را دارد".

متئو کواچیچ

منبع: ورزش3
دیدگاه