واکنش حدادی‌فر به فرآیند انتخاب سرمربی ذوب‌آهن: برای ربیعی بهترین آرزوها را دارم

محمد ربیعی در شرایطی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن انتخاب شد، که بسیاری فکر می‌کردند کار حضور قاسم حدادی‌‎فر به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان تمام شده است.

به همین دلیل پس از رسمی شدن حضور محمد ربیعی در اردوی ذوب‌آهن و مراسم معارفه این بازیکن که صبح امروز در اصفهان و با حضور مقامات باشگاه برگزار شد، تماسی برقرار کردیم با قاسم حدادی‌فر و او ضمن تبریک به سرمربی جدید تیم، توضیحاتی درباره اتفاقات روزهای اخیر ارائه کرد.

*برای محمد ربیعی آرزوی بهترین‌ها را دارم 

شروع صحبت‌های کاپیتان و مربی سابق ذوب‌آهن اینطور بود: «در ابتدا آرزوی همه ما سربلندی و موفقیت ذوب آهن است و برای محمد ربیعی عزیز بهترین‌ها را آرزومندم. در ارتباط با شرایط خودم باید بگویم که من به اصولی معتقد هستم و نمی‌خواستم که از چارچوبی که دارم، خارج شوم. به خاطر همین اجازه ندادم شروع کارم در حرفه سرمربیگری از مسیر غیر حرفه‌ای و ورزشی و اخلاقی رقم بخورد.»

*به جلسه‌ای دعوت شدم که شرکت در آن توجیه نداشت 

حدادی‌فر سپس به مذاکرات خود با مدیران باشگاه اشاره کرد: «شرایط مذاکرات تقریبا خوب پیش می‌رفت، تا از طرف مدیریت محترم کارخانه به جلسه‌ای دعوت شدم که این جلسه نه از لحاظ اخلاقی و نه از لحاظ حرفه‌ای فوتبال و مدیریتی جای توجیه و استدلال نداشت؛ به خاطر همین در این جلسه شرکت نکردم. بعد از این موضوع روند مذاکرات متوقف شد، که باعث ناراحتی مدیریت کارخانه شده بود.»

*به دوستان نزدیکم گفته بودم امکان همکاری وجود ندارد

حدادی‌فر ادامه می‌دهد: «حتی من به دوستان نزدیک خودم هم گفته بودم که با این شرایط امکان کار وجود ندارد، چون واقعا در این ارتباط مسئولین و ارکان باشگاه کنار گذاشته شده بودند و کار از مسیر دیگری دنبال می‌شد. در تمامی سال‌های حضورم تمام هدفم دفاع از منافع ذوب‌آهن، باشگاه و بازیکنان بوده و در نهایت تصمیم گیری با آنهاست.»

*هواداران ذوب‌آهن یک بار دیگر من را شرمنده کردند

بخش پایانی صحبت‌های حدادی‌فر هم اینطور مطرح شد: «در آخر از یکایک هواداران عزیز عاشق ذوب آهن که در روزهای اخیر بار دیگر مرا شرمنده محبت‌شان کردند، بی‌نهایت سپاسگزارم و مطمئنم از این زمان به بعد حامی تیم خودشان در مسیر پیش رو خواهند بود.»

 

 

 

دیدگاه