تلاش یونایتد برای ستاره کره از بایرن

منچستریونایتد در تلاش است تا با ارائه پیشنهاد بالاتر کیم مین جائه، مدافع اهل کره جنوبی، را متقاعد کند اما دیگر شانسی ندارد.

درخشش کیم مین جائه در ترکیب ناپولی در طول فصل گذشته باعث شد که چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر داشته باشند. 

در حالی که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از علاقه یونایتد و شروع مذاکرات آنها با این بازیکن خبر می‌دادند، بایرن مونیخ سریع‌تر وارد عمل شد و توانست او را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند. 

این مدافع کره‌ای گزینه اول توماس توخل برای پر کردن جای خالی لوکاس هرناندز بود که با پاری سن ژرمن به توافق رسیده و قصد دارد از این باشگاه جدا شود. 

 کیم مین جائه1

حالا فیلیپ کسلر، خبرنگار نزدیک به بایرن مونیخ، ادعا کرده که یونایتد در چند ساعت اخیر تلاش کرده تا پیشنهاد بهتری را به کیم مین جائه ارائه و او را برای رد پیشنهاد بایرن و حضور در اولدترافورد وسوسه کند. 

با این حال، این بازیکن تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه گرفته و پس از پایان دوره آموزشی خدمتش در کره جنوبی قرار است در تست پزشکی بایرن حاضر شوند. آنها برای امضای قراردادی پنج ساله تا سال 2028 به توافق رسیده‌اند. 

بند فسخ 50 میلیون یورویی در قرارداد او با ناپولی گنجانده شده که بایرن آماده است تا در 15 جولای این مبلغ را به این باشگاه ایتالیایی پرداخت کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه