شرط ورود امباپه به رئال

توماس رونسرو، سردبیر آاس، از جمله مخالفان انتقال کیلیان امباپه به رئال در این تابستان است و گفت که او ابتدا باید عذرخواهی کند.

کیلیان امباپه سال گذشته همه چیز برایش مهیا بود تا به رئال ملحق شود اما در نهایت قراردادش را تمدید کرد. او از ژانویه 2022 می توانست با رئال قرارداد ببندد و در حالی که همه منتظر بودند او راهی باشگاه مادریدی شود، در آخرین بازی فصل پی اس جی قراردادش را تمدید کرد تا رئالی ها را به شدت از خودش ناامید کند. یک سال بعد بار دیگر او در کانون شایعات است و پس از اینکه اعلام کرد بند تمدید قراردادش تا 2025 را فعال نخواهد کرد، گمانه زنی ها در مورد آینده اش بیشتر و بیشتر شده است. گفته می شود پی اس جی او را در فهرست فروش گذاشته و اگر تمدید نکند، همین امسال باید برود.

 کیلیان امباپه

توماس رونسرو مخالف جدی انتقال امباپه در تابستان است و گفت که رئال نباید حتی یک یورو برای او پرداخت کند: «برای امباپه متاسفم، چون همه چیز برای شاد بودن دارد ولی ناراحت است. فقط به این دلیل که او شخصیت لازم را ندارد. نمی گویم فلورنتینو پرز شانس جذب امباپه را رد کند ولی او نباید این تابستان بیاید.»

 کیلیان امباپه

رونسرو ادامه داد: «کسی مثل امباپه که البته هنوز جوان است، نباید برای رسیدن به آرزویش 6 سال صبر کند. او می توانست سال 2017 به رئال بیاید ولی پاریس را ترجیح داد. حالا تیمی که دست بالا را دارد رئال مادرید است و پاری سن ژرمن می خواهد هر چه زودتر او را بفروشد. حالا باید به پاری سن ژرمن گفت، امسال نه، چون نمی خواهیم یک یورو هم به شما بدهیم. 

من از امباپه می خواهم که بیاید و یک کنفرانس مطبوعاتی را برگزار کند و در آن رسما عذرخواهی کند. هواداران رئال هنوز از دست او عصبانی هستند. بازیکنانی در رئال داریم که پنج قهرمانی چمپیونزلیگ دارند ولی تعداد قهرمانی های امباپه در چمپیونزلیگ به اندازه اتلتیکو است. مشخصا او بوده که ضرر کرده است.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه