سورپرایز نکونام برای استقلالی‌ها در اولین تمرین

سرمربی استقلال از یک دستیار خود در این تیم رونمایی کرد.

 فارغ از جو ملتهب امروز سکوهای کمپ ناصر حجازی و حضور برخی بازیکنان در اولین تمرین استقلال، جواد نکونام از یک سورپرایز خودش هم رونمایی کرد. در واقع تمرین امروز آبی‌ها یک چهره محبوب سالهای نه چندان دور آبی‌ها را به خود دید که چند فصلی است در عرصه مربیگری هم تجربه کسب کرده؛ محمد نوازی.

او که لیگ برتر شانزدهم به عنوان دستیار علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال نشست، در ادامه مسیر خود دستیاری مهدی رحمتی در باشگاه‌های شهرخودرو و آلومینیوم اراک را هم تجربه کرد و حتی گفته می شد قرار است امسال با این مربی به نساجی برود اما پیشنهاد نکونام را پذیرفت تا با اندوخته بیشتری نسبت به قبل به تیم محبوب خود برگردد.

نوازی امروز پا به پای جواد نکونام برنامه های تمرینی تیم را مدیریت کرد تا مشخص شود سرمربی جدید استقلال حساب ویژه‌ای روی این دستیار خود باز کرده است. از نکات جالب تمرین امروز می توان به ارتباط خوب محمد نوازی و بازیکنان هم اشاره کرد.

هر چند در این مدت نکونام صحبت خاصی درباره کادر فنی خود انجام نداده اما هواداران و خبرنگاران حاضر در کمپ ناصر حجازی منتظر بودند امروز مهدی هاشمی نسب به عنوان چهره شناخته شده نیمکت نکونام در تیم‌های مختلف را ببینند اما این اتفاق نیفتاد و باید دید این مربی در ادامه به نیمکت استقلال اضافه خواهد شد یا نه.

 

دیدگاه