بغض مهماندوست ترکید

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان صحبت‌های قابل تأملی را بعد از جدایی مطرح کرد.

رضا مهماندوست درباره قطع همکاری با فدراسیون تکواندو جمهوری آذربایجان اظهار داشت: من بیش از ۵-۶ سال است با این فدراسیون مشکل و درگیری دارم. نه به ما می‌رسند و نه حرف گوش می‌کنند و توقع معجزه هم دارند؛ دیگر نمی‌توانستم با این طرز تفکر کنار بیایم.

وی افزود: فعلا قطع همکاری کردم و دنبال کار‌های شخصی خودم در آذربایجان و ایران هستم. هیچ مذاکره‌ای هم با هیچ تیمی نداشتم و هر خبری از پیشنهاداتم برسد شایعه است، چون فعلا قصد کار کردن ندارم.

سرمربی سابق تکواندو جمهوری آذربایجان ادامه داد: من مطمئنم این‌ها (مسئولان تکواندو جمهوری آذربایجان) به مشکل می‌خورند، چون در مسابقات قهرمانی کشور کلاً ۸۰ نفر دختر و پسر شرکت می‌کنند و دستشان خالی است. من با چنگ و دندان تیم را درست کردم و قرار نیست این کار ادامه داشته باشد، چون از دستشان خسته شدم.

مهماندوست تصریح کرد: من خیلی‌ها را تغییر دادم و نسل را عوض کردم و از بازیکنان بزرگ و نامی که دیگر رفته رفته کنار می‌رفتند در تیم خبری نبود و باید با برنامه پوست اندازی می‌کردیم، اما گویا دوستان برای‌شان اهمیتی نداشت.

مربی موفق تکواندو آذربایجان در خصوص میزبانی از رقابت‌های جهانی خاطرنشان کرد: من یک تیم خیلی جوان داشتم و بچه‌ها را از تیم نوجوانان به بزرگسالان تزریق کردم، اما مسئولان بدون هماهنگی من میزبانی رقابت‌های جهانی را گرفتند. هر روز هم زنگ می‌زدند ما مدال می‌خواهیم و تیم را تحت فشار می‌گذاشتند. واقعا دیگر حوصله تفکر آماتور را ندارم و می‌خواهم استراحت کرده و خودم را پیدا کنم .

 

 

 

 

 

منبع: میزان
دیدگاه