برای ناصر و منصور پلاکارد بزنند نه کریمی

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به نصب بنر تشکر از مدیرعامل استقلال در تمرین این تیم گفت: این کار اشتباه بود. اگر قرار باشد در کمپ حجازی بنر بزنند باید بنر ناصرخان و منصورخان را بزنند نه افراد دیگر.

حسن روشن، پیشکسوت استقلال درباره اتفاقاتی که در اولین جلسه تمرین استقلال رخ داد، اظهار کرد: اتفاقی که در تمرین استقلال رخ داد، واقعاً ناراحت کننده بود. جای چنین افرادی (اراذل و اوباش) در مکان‌های ورزشی و کنار تیم‌ها نیست. از مدیران باشگاه استقلال تعجب می‌کنم که با آنها کنار زمین حضور داشتند. حضور این گونه افراد برنامه‌ریزی شده بود. دوست دارم از مدیران باشگاه بپرسم که این افراد چه کاره هستند که کنار زمین حضور دارند؟ چنین چیزی در تاریخ باشگاه سابقه نداشت. ۴۰، ۵۰ سال پیش و در دوره‌ای که ما برای استقلال بازی می‌کردیم، هر روز تمرینات‌مان با حضور دو، سه هزار تماشاگر برگزار می‌شد و چه بازی قبل را می‌بردیم و چه می‌باختیم، خبری از فحاشی نبود. جالب آنکه وقتی یک بازی را می‌باختیم، فردای آن روز چنانچه تمرین ساعت ۴ بود، ما به احترام هواداران‌مان ساعت ۳.۵ خود را به محل تمرین می‌رساندیم. البته در این بین حجت کریمی تقصیر ندارد زیرا وی نمی داند سرپرست است یا مدیرعامل.

باید برای ناصر و منصور پلاکارد بزنند نه کریمی

روشن درباه نصب بنر تمجید از حجت کریمی و امیری در کمپ زنده یاد حجازی افزود: این کار اشتباه بود. در جایی که به نام ناصر حجازی است نباید برای افراد دیگری پلاکارد بزنند. اگر قرار باشد در کمپ حجازی بنر بزنند باید بنر ناصرخان و منصورخان را بزنند نه افراد دیگر.

وی درباره حضور نکونام در استقلال خاطرنشان کرد: نکونام بهترین گزینه برای استقلال بود و تجربه خوبی برای موفقیت با استقلال دارد. موفقیت استقلال در گرو انتخاب و کار کردن سیستم‌های مورد نظر نکونام است و البته مهم‌تر از آن یک بدنسازی باکیفیت برای یک فصل است.

مطمئنم نکونام در استقلال موفق می‌شود

پیشکسوت استقلال درباره فعالیت باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات عنوان کرد: عملکرد مدیران باشگاه استقلال در فصل نقل انتقالات جالب نیست. آنها باید زودتر برای جذب بازیکنان بزرگ اقدام کنند و نقاط ضعف تیم را ترمیم کنند. آنها زمان را از دست می‌دهند و باید هر چه زودتر نفرات لیست نکونام جذب شوند. هواداران استقلال حق دارند از عملکرد مدیران باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات رضایت نداشته باشند. در جریان بازیکنان جداشده از استقلال و شرایط آنها نیستم. متأسفانه این اتفاقات هر سال در استقلال رخ می‌دهد و به تیم لطمه وارد می‌کند. من هم مثل هواداران نگران استقلال هستم و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند. استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگ با پیراهن این تیم به میدان بروند و هواداران از عملکرد آنها رضایت داشته باشند. گرچه جواد نکونام کار سختی در پیش دارد اما او تجربه خوبی در مربیگری دارد و مطمئن هستم جواد نکونام در استقلال موفق خواهد بود.

جواد نکونام

روشن درباره جدایی سید حسین حسینی و عارف غلامی از استقلال بیان کرد: کنار گذاشتن عارف اگر تصمیم نکونام و یا کمیته فنی باشد، قطعاً با دلیل منطقی همراه است اما اگر این بازیکن از سوی باشگاه کنار گذاشته شده اتفاق خوبی صورت نگرفته است. درباره حسینی باید بگویم که او یک‌بار با من تماس گرفته و درخصوص ماندن یا رفتنش از استقلال مشورت خواست و من به او گفتم ذخیره رحمتی بودن بهتر از آن است که در جای دیگر حضور داشته باشد چرا که تمرین کردن در کنار رحمتی باعث پیشرفت او خواهد شد. فاصله دو دروازه‌بان استقلال نباید زیاد باشد. ضرری که حسینی در فصل گذشته کرد این بود که رقیب جدی نداشت و همین باعث شد سال خوبی را پشت‌سر نگذارد.

استقلال

منبع: ايسنا
دیدگاه