پیکه: باشگاههای عربستانی‌ من را نخواستند

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید پیشنهادی از باشگاه‌های عربستانی دریافت نکرده است.

پیکه پس از چندین سال حضور در بارسلونا و در سطح اول فوتبال اروپا در اواسط فصل گذشته تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

او که به دلیل خیانت به شکیرا، همسر سابقش، درگیری حواشی بسیاری در زندگی شخصی‌اش شده بود در نهایت با پیراهن بارسلونا و در میان تشویق هواداران این تیم از فوتبال کناره‌گیری کرد. 

این ستاره سابق بارسا چندی پیش درباره شرایط مالی باشگاه بارسلونا صحبت کرده و انتقادهایی را از مدیریت این باشگاه مطرح کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد که نظر متفاوتی دارد. 

او در این باره اظهار داشت:« شرایط مالی مطمئنا دلیل اصلی نگرانی است. این وضعیت مطمئنا بهترین وضعیت ممکن نیست اما ما مدیران خوبی داریم. رییس بارسا و اعضای هیئت مدیره او پیش از هم توانسته بودند از وضعیتی مشابه بیرون بیایند.»

پیکه درباره بدهی بارسا به خودش و سوالی در این باره گفت: «روزی که من بارسا را ترک کردم، ما تصمیم گرفتیم که همه چیز بین ما حل شده باشد. این باشگاه هیچ چیزی به من بدهکار نیست.»

این ستاره سابق بارسا همچنین درباره موج انتقال بازیکنان بزرگ اروپایی به عربستان اضافه کرد: «هیچ باشگاهی از عربستان سعودی با من تماس نگرفت و من هم حاضر نبودم به آنجا بروم. همیشه گفتم که بارسا آخرین باشگاه زندگی من است و در همین تیم بازنشسته شدم.»

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار