پیام خاص هافبک سابق پرسپولیس

علی شجاعی با انتشار پیامی اینستاگرامی به جمع بازیکنان تراکتور پیوست.

ساعاتی پیش علی شجاعی با امضای قرارداد رسمی، تیم خود را انتخاب کرد و به تراکتور ملحق شد تا برای پنجمین فصل متوالی با پیراهن سرخ به میدان برود.

شجاعی دقایقی پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی، اولین ارتباط خود را با هواداران تراکتور برقرار کرد و نوشت که از حضور در این تیم بسیار خوشحال است و در فصل جاری تلاش می‌کند تا در کنار سایر بازیکنان، هواداران تراکتور را خوشحال کند.

او در پست خود نوشت:

بسیار خوشحالم که از امروز جزو خانواده بزرگ پرشورها هستم و افتخار این را دارم که در خدمت عاشقان تراکتور باشم، در توصیف شم نمی‌توانم تنها از کلمه طرفدار استفاده کنم چون شما یک عاشق واقعی هستید و بیشتر از آنکه از تیمتان هواداری کنید، عاشقش هستید.

زمانی که پیشنهاد تراکتور به دستم رسید حتی یک لحظه هم درنگ نکردم و آن را پذیرفتم و حالا لحظه‌شماری میکنم تا به تیم ملحق شوم و در کنار این مجموعه فوق‌العاده، برای آمادگی و هماهنگی تلاش کنم تا برابر شما رو سفید باشم.

آنچه من در این مدت احساس کردم، شور ویژه‌ای است که در بدنه باشگاه به وجود آمده تا موفقیت بزرگ امسال به خانه تراکتور بیاید. امیدوارم من هم بخشی از این موفقیت باشم و با حمایت شما، به آنچه در ذهن جمعی‌مان است، برسیم.

یاتماز تیراختور بایراقی

 

منبع: ورزش3
دیدگاه