جدال خاص خطیبی- حسینی

بازی آلومینیوم و پیکان در فصل جدید یکی از ویژه‌ترین تقابل‌های فصل بین مربیان و تیم‌ها خواهد بود.

آلومینیوم اراک پس از اینکه با هدایت رسول خطیبی موفق شد برای نخستین بار در تاریخ حضور در لیگ برتر را تجربه کند، طی سه فصل متوالی حضورش در فوتبال ایران که در این مدت ۶ بار مقابل خودروسازان قرار گرفته، با یک نتیجه مشابه بازی را به پایان رسانده، اما انتظار می‌رود در هفته یازدهم فصل ۰۳-۱۴۰۲ که دو تیم مقابل هم قرار می‌گیرند، این بازی سرنوشت متفاوتی نسبت به قبل داشته باشد.

دیدارهای آلومینیوم اراک و پیکان تهران طی سه فصل گذشته لیگ برتر بدون حساسیت خاصی دنبال می‌شد که نتیجه آن ۶ تساوی پیاپی بود، اما حالا با حضور رسول خطیبی روی نیمکت خودروسازان و سید مجتبی حسینی در ایرالکو، جذابیت به این بازی بی‌سروصدا اضافه خواهد شد.

طبق قرعه‌کشی انجام شده برای فصل جدید لیگ برتر، آلومینیوم اراک و پیکان در هفته یازدهم مقابل هم قرار می‌گیرند که در دیدار رفت ایرالکو میزبان خواهند بود و رسول خطیبی و سید مجتبی حسینی به مصاف تیم‌های سابق خود می‌روند و امیدوار به کسب پیروزی برابر یکدیگر در لیگ برتر هستند.

آخرین برنده در تقابل آلومینیوم و پیکان به روز دوازدهم آبان‌ماه ۹۵ در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی برمی‌گردد که ایرالکو با گل جهانگیر عسگری در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران موفق به کسب پیروزی شد و پس از آن ۶ بازی پیاپی در لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.

علاوه بر این، خطیبی و حسینی علاوه بر هفته یازدهم فصل جدید که مقابل هم قرار می‌گیرند و یک بازی حساس برگزار می‌کنند، در لیگ دسته اول هم یک بار تقابل بسیار مهمی برابر یکدیگر داشتند که در آن زمان آلومینیوم توانست به پیروزی مقابل مس کرمان دست پیدا کند و در ادامه لیگ برتری شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه