درآمد نجومی بکام به خاطر حضور در بازی ویدیویی فیفا

قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.

بکام در دوران 20 ساله فوتبال خود در تیم هایی نظیر منچستریونایتد، رئال مادرید، گالکسی، میلان و پی اس جی بازی کرد.  حالا مشخص شده است که او در قراردادی که برای حضور در بازی "فیفا 21" بسته از برخی از روزهای دوران بازی خود نیز بیشتر حقوق گرفته است.

 

بکام در دوران حضورش در منچستریونایتد هفته ای 100 هزار پوند دستمزد می گرفت که وقتی به لس آنجلس گالکسی ملحق شد، قراردادی پنج ساله به ارزش 25 میلیون پوند امضا کرد. 

میرر گزارش داده است که بکام برای این که به عنوان چهره ویژه در بازی فیفا 21 حضور پیدا کند، قراردادی سه ساله با ارزش 40 میلیون پوند امضا کرده بود.  در حقیقت شرکت EA Sports در ابتدا پیشنهاد 30 میلیون پوند برای سه سال را داده بود اما بکام قرارداد بهتری را امضا کرد. 

دیروز تیزر بازی جدید EA Sports FC 24  منتشر شد که بکام نیز در تبلیغات حضور دارد و هنوز مشخص نشده که برای قرارداد جدیدش با این بازی چه مبلغی را دریافت کرده اما بعید است که از قرارداد قبلی کمتر باشد. بدین ترتیب بکام صرفا به خاطر این که اسمش در یک بازی باشد، حتی از فوتبال بازی کردن هم بیشتر درآمد دارد!

 

 

دیدگاه