واکنش یک روزنامه‌نگار به آرسنالی شدن طارمی

دین جونز ژورنالیست انگلیسی می‌گوید در مورد مهدی طارمی فقط تبلیغ صورت گرفته و او اصلاً در لیست نقل‌وانتقالاتی آرسنال حضور ندارد.

پس از آقای گلی مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال، باشگاه‌های بزرگی به ستاره ایرانی پورتو لینک شدند اما هنوز او بازیکن تیم پرتغالی است و نه راهی انگلیس شده و نه ایتالیا.

در واکنش به ادعایی مبنی بر حضور طارمی در لیست میکل آرتتا برای آرسنال، دین جونز روزنامه‌نگار انگلیسی می‌گوید چیزی در مورد علاقه توپچی‌ها به مهاجم ایرانی نشنیده و بعید است باشگاه آرسنال به دنبال بازیکنی در این قالب باشد. جونز در تکمیل صحبت‌هایش به سایت «GiveMeSport» گفت: «منظورم این است که مهدی طارمی به طور ناگهانی به باشگاه‌های زیادی مرتبط می‌شود. هر وقت چنین اتفاق در مورد بازیکنی می‌افتد من کمی محتاط می‌شوم که درباره او فقط تبلیغ می‌شود و معنای پشت آن چیست.»

از باشگاه‌های منچستریونایتد، آرسنال، تاتنهام، میلان، رم و مارسی به عنوان مشتریان طارمی نام برده شده که در این بین به نظر می‌رسد تنها پیشنهاد میلان جدی باشد. میلان هم تنها حاضر شده ۱۰ میلیون یورو برای جذب طارمی ۳۰ ساله بپردازد، در حالی که نظر پورتو روی ۲۰ میلیون یورو است.

 

دیدگاه