نارضایتی انتقاد داور بین المللی ایران از دستمزدهای ناچیز

داور بین‌المللی فوتبال ایران نسبت به پایین بودن دستمزد فعالان این عرصه در ایران گلایه کرد و آن را نسبت به فضاهای بین‌المللی ناچیز دانست.

موعود بنیادی‌فر نفر اول لیست داوران الیت ایران که سابقه بارها قضاوت در مسابقات بین‌المللی را دارد، در حاشیه کلاس دانش‌افزایی داوران فوتبال صحبت‌های مهمی را بر زبان آورد.

این داور برجسته ایران گفت: صحبت‌هایی شد و نیاز بود مطالبی را در حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه عنوان کنیم. صحبت‌های تاج، امید را به جامعه داوری بازگرداند و امیدواریم امیدی که به جامعه داوری داد، عملیاتی شود.

او درباره شرایط ورود VAR به لیگ ایران گفت:‌ این اتفاق مسلماً می‌افتد. داوران بین‌المللی به VAR نیاز دارند و با اتفاقاتی که رخ می‌دهد، این سیستم به کشور می‌آید. من مدرک حرفه‌ای VAR را دارم، اما قرار است تعدادی از داوران بین‌المللی به عربستان اعزام شوند که این کار زمان‌بر است.

داور بین‌المللی فوتبال ایران درباره دستمزد داوران لیگ برتر تاکید کرد: درباره حق‌الزحمه با داوران بین‌المللی سایر کشورها صحبت می‌کنیم و به همین خاطر صحبت کردم. داوران حق‌الزحمه ناچیزی دارند و امیدوارم با قول تاج شاهد افزایش قراردادها باشیم.

بنیادی‌فر درباره رقم دریافتی داوران بابت قضاوت در دیدارهای لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: اجازه بدهید در این باره صحبت نکنم.

 

دیدگاه