معجزه مسی برای فوتبال آمریکا

لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، در اولین دیدارش موفق به گلزنی شد تا نوید روزهای درخشانی را در لیگ آمریکا بدهد.

مسی پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم مهم و پر چالشی را برای زندگی حرفه‌ای و خانوادگی‌اش گرفت. 

بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن بار دیگر به بارسلونا برگردد تا خاطرات تلخ روزهای جدایی را جبران کند و به دست فراموشی بسپارد و حتی شاید با پیراهن همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

با این حال، شرایط مالی بارسا و تجربه بدی که او از اتفاقات دو سال قبل داشت باعث شد که قید این وداع رویایی و جذاب با تیمی که عاشقش بوده و هست را بزند و هواداران این تیم را ناامید کند. 

عده دیگری هم معتقد بودند که مسی قرار است از فصل آینده در لیگ عربستان و در ترکیب الهلال توپ بزند تا بار دیگر شاهد حضور او و کریستیانو رونالدو در یک لیگ و یک رقابت باشیم. 

پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی این باشگاه عربستانی حتی تا 1.5 میلیارد یورو هم رسید اما مسی تصمیم متفاوتی در سر داشت. او به دنبال رفاه و ایجاد شرایطی آرام و خوب برای خودش و خانواده‌اش بود و به همین دلیل تصمیم گرفت راهی لیگ فوتبال آمریکا شود. 

مسی و بکهام در آمریکا

دیوید بکام از مدت‌ها قبل تلاش برای به خدمت گرفتن او را آغاز و بارها اعلام کرده بود که مایل است پس از پایان دوران فوتبال این بازیکن در اروپا از او در اینترمیامی استفاده کند و همین اتفاق هم رخ داد. 

او قراردادی جذاب با همکاری دو شرکت سرشناس اپل و آدیداس با اینترمیامی امضا کرد تا تاریخ ام ال اس به دو بازه زمانی قبل از مسی و پس از مسی تقسیم شود. 

این بازیکن در معارفه‌ای باشکوه که بیشتر از 3.5 میلیارد نفر بازدیدکننده از سراسر جهان داشت به هواداران تیم جدیدش معرفی شد و همه بی‌صبرانه منتظر تماشای جادوی فوتبال او با پیراهن این تیم بودند. 

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار